Subwayn patongit pienentynyt
Onko kukaan muu huomannut tai laittanut palautetta subwaylle noista uusien patonkien kokoista? Hinta pysynyt samana?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Äänestä jaloilla. Kuka tollasta tuontibulkkisontaa edes söisi.
Minä ainaki söin ja tykkäsin. Helpotti arkea parina päivänä viikossa.
Kuka helvetti noita ostaa ja varsinkin niistä maksaa, osta kaupasta ainekset ja tee itse, tulee parempi ja halvempi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti noita ostaa ja varsinkin niistä maksaa, osta kaupasta ainekset ja tee itse, tulee parempi ja halvempi.
Köyhät tekee ite
Not only does Subway's bread recipe have more than the allotted sugar amount, it has five times more.
Esim. Irlannin elintarvikesäännösten mukaan Subwayn leipiä ei saa kutsua leiväksi niiden korkean sokeripitoisuuden takia. Mitä tehdään Suomessa? Mussutetaan Subway pullaa tyytyväisenä ja porukka lihoo entisestään.
Suomalaiset muutenkin lihavia niin positiivista jos näin on 👍
Ei ahneus suomesta lopu. Jopa mamurullat ovat rullia ilman sisältöä nykyään.
Mä valvoin asian takia viimeyön. Käyn tänään kysymässä miten asia on. En jaksa enää huomista valvoa
Taas siellä joku lihava av-mätinki kuvittelee että patongit pienentyneet kun nälkä ei lähde enää entiseen tapaan vaan turvonnut ruho vaatii enemmän ravintoa. Voin kertoa, ihan saman kokoisia ovat kuin ennenkin.
Lopetin käymisen jo aiemmin, kun tuntui olevan liian vaikeaa monessa eri toimipisteessä saada kahdeksan siivua kumpaakin makkarasorttia Spicy Italianissa.
Ihania ne subin mainokset jossa on tumma poika ja vaalea tyttö<3
Vierailija kirjoitti:
Not only does Subway's bread recipe have more than the allotted sugar amount, it has five times more.
Esim. Irlannin elintarvikesäännösten mukaan Subwayn leipiä ei saa kutsua leiväksi niiden korkean sokeripitoisuuden takia. Mitä tehdään Suomessa? Mussutetaan Subway pullaa tyytyväisenä ja porukka lihoo entisestään.
Subway on ollut erittäin taitava luomaan mielikuvaa terveellisestä pikaruuasta. Totuus on kuitenkin paljon karumpi. Rasvaa, hiilareita ja etenkin piilosokeria löytyy tuotteista enemmän kuin laki sallii. Kerran viikossa ehkä ok, ei säännöllisesti syötynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienentyneet.
Oukei kiitos kommentista. Valvoin koko viime yön niin en saanut mieleeni oikeaa sanaa.
Kyllä se oikea sana oli, mutta yksikkö, vaikka olisi pitänyt olla monikko.
eri
XD
15cm vai 30cm kirjoitti:
Taas siellä joku lihava av-mätinki kuvittelee että patongit pienentyneet kun nälkä ei lähde enää entiseen tapaan vaan turvonnut ruho vaatii enemmän ravintoa. Voin kertoa, ihan saman kokoisia ovat kuin ennenkin.
v:D opettele lukemaan. Ei ole pituudesta kyse vaan leivän paksuudesta, joka on ohentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useassa Citymarketista ja Prismassa on myynnissä paikan päällä täytettyjä patonkeja paljon halvemmalla ja ovat myös paljon isompia. Patongit ja hinta kuitenkin vaihtelevat ihan kauppakohtaisesti, eikä kaikissa välttämättä ole noita ole edes myynnissä. Joka tapauksessa noita kannattaa mielummin ostaa.
Noi on ihan ok. Subissa oli hyvää se että sielä sai itse vaikuttaa täytteisiin ja kastikkeisiin.
Lisäksi subin saa lämpimäksi paahdettuna, markettipatonkeja vain kylmänä. Ja ei, en oo kummankaan suurkuluttaja. Subin otan junaan evääksi (n 6 tunnin matka) ehkä kerran parissa vuodessa, ja markettipatongin töihin evääksi ehkä kerran kuukaudessa.
Tämä Subway on ihan humpuukia ja kallista, en ole ikinä ostanut mitään Subwaystä. Leivät voi tehdä ihan hyvin itse kotona, ja ottaa evääksi mukaan, jos välttämättä haluaa syödä ulkona, tai muualla.
T. Lidl-mies.
Vierailija kirjoitti:
Useassa Citymarketista ja Prismassa on myynnissä paikan päällä täytettyjä patonkeja paljon halvemmalla ja ovat myös paljon isompia. Patongit ja hinta kuitenkin vaihtelevat ihan kauppakohtaisesti, eikä kaikissa välttämättä ole noita ole edes myynnissä. Joka tapauksessa noita kannattaa mielummin ostaa.
Siis kaikki nuo patongit ovat halvimmasta mahdollisesta kurahötöstä valmistettuja. Eivätkä edes maukkaita-kaikissa sellainen noissa sellainen teollinen mössömaku.
Vierailija kirjoitti:
15cm vai 30cm kirjoitti:
v:D opettele lukemaan. Ei ole pituudesta kyse vaan leivän paksuudesta, joka on ohentunut.
Mä olisin tyytyväisempi, jos taikinassa olisi edes vähän kuituja. Ihan järkky pullataikina jokaisessa Subissa. Ja sitten ne siemenet ja muut ovat ihan vaan näön vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15cm vai 30cm kirjoitti:
Mä olisin tyytyväisempi, jos taikinassa olisi edes vähän kuituja. Ihan järkky pullataikina jokaisessa Subissa. Ja sitten ne siemenet ja muut ovat ihan vaan näön vuoksi.
Subwayn reseptit on tehty keskiverto-amerikkalaisen kuluttajan makumieltymysten mukaiseksi. Eli vaaleaa vehnäpullaa ja koristeena siemeniä.
15cm vai 30cm kirjoitti:
Minkäköhänlainen mielenterveyshäiriö tälläkin ihmismadolla oikein on? Minkälaista solvausta syytää suustansa ulos ihan tuntemattomille normaalissa ketjussa missä keskustellaan patongeista ja vielä peukuttaa omaa suoltoansa.
Avohoitopotilaat jostain syystä valuvat juuri tälle palstalle.
Äänestä jaloilla. Kuka tollasta tuontibulkkisontaa edes söisi.