Salillakäynti on usein merkki huonosta itsetunnosta.
Kommentit (23)
Salilla käynti on merkki hyvästä kunnosta
Tuollaiset mielipiteet on yleensä merkki huonosta itsetunnosta. Oletteko huomanneet saman?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:17"]
Tuollaiset mielipiteet on yleensä merkki huonosta itsetunnosta. Oletteko huomanneet saman?
[/quote]
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...
Ai minusta se on taas merkki paremmasta lihaskunnosta, en ole koskaan kuullut että siellä voisi kasvattaa myös itsetuntoa mutta pitääpä perehtyä asiaan jos näin on! Millä laitteella itsetuntoa saa parhaiten treenattua ja monessako viikossa voi luvata tuloksia?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:14"]
Oletteko muut huomanneet saman?
[/quote]
Nyt huomasin kun pohdin millaiset ihmiset kaveripiirissäni luovat koko olevaisuutensa salin ympärille. Ilman "fitness" hehkutustaan he eivät olisi ilmeisti omasta mielestään mitään.
Ai omasta terveydestä ja kunnosta huolehtiminen on merkki huonosta itsetunnosta? Itse käyn salilla kuntouttamassa selkääni. Jos en kävisi salilla, voisin olla jo pyörätuolissa. Ainakin lääkärin ja fysioterapeutin mukaan. Vielä on pitkät kuntoutukset ja leikkaus edessä mutta pystyn sentään kävelemään.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:21"]
Ai minusta se on taas merkki paremmasta lihaskunnosta, en ole koskaan kuullut että siellä voisi kasvattaa myös itsetuntoa mutta pitääpä perehtyä asiaan jos näin on! Millä laitteella itsetuntoa saa parhaiten treenattua ja monessako viikossa voi luvata tuloksia?
[/quote]
Jokaisella laitteella. Ja heti kun tunnet itsesi kauniimmaksi.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:22"]Ai omasta terveydestä ja kunnosta huolehtiminen on merkki huonosta itsetunnosta? Itse käyn salilla kuntouttamassa selkääni. Jos en kävisi salilla, voisin olla jo pyörätuolissa. Ainakin lääkärin ja fysioterapeutin mukaan. Vielä on pitkät kuntoutukset ja leikkaus edessä mutta pystyn sentään kävelemään.
[/quote]
Ja varmasti itsetuntoni olisi huono jos istuin pyörätuolissa. Nyt pystyin näyttämään itselleni ja lääkäreille että pystyn itsekin kuntouttamaan itseäni.
Näille nuorille pikkutytöille kyllä. Mutta bull mentulan näköisille salikörmyille ei.
Ai jaa. Minä luulin, että minulla on huono itsetunto, kun en kehtaa mennä salille.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:14"]
Oletteko muut huomanneet saman?
[/quote]Olen lähinnä huomannut, että tällaisten pohtijat kuvittelevat saavansa hyvän mielen tällä logiikalla, kun itse eivät saa raahattua laardipersettään salille. Kyllä, minullakin on sellainen, ja ei, en käy siellä huonon itsekunnon vaan lihaskunnon, paremman ryhdin ja hyvän mielen saavuttamiseksi.
Mulla on erinomainen itsetunto ja nimenomaan kuntosalilla käymisen takia. Säännöllinen lihaskuntotreeni saa mut tuntemaan itseni kauniiksi, vahvaksi ja terveeksi. Ennen treenausta mun itsetunto oli aivan paska, koska fiilis oli jatkuvasti vetelä, löysä ja turvonnut.
Ap: perustelisitko vähän tuota väitettäsi.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:15"]Salilla käynti on merkki hyvästä kunnosta
[/quote]
Ei muuten välttämättä ole :D
AP on vaan niin nyhvelö ettei itse uskalla mennä salille ja huutelee nyt että happamia!
Jaa, että tämmöinen mielipide tänään sulla.
Itse asiassa testosteroni parantaa itsevarmuutta ja sitä alkaa erittyä salitreenissä. Eli vaikka lähtökohta saliharrastuksen aloittamiselle olisi huono itsetunto, se asia on korjaantunut aika pian.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:15"]Salilla käynti on merkki hyvästä kunnosta
[/quote]
Ei muuten välttämättä ole :D
[/quote]
No, mutta kertoo että edes yrittää tehdä asialle jotain.