Salillakäynti on usein merkki huonosta itsetunnosta.
Oletteko muut huomanneet saman?
Kommentit (23)
No yleisesti ottaen en menisi sanomaan, mutta onhan tuo nykypäivän älytön fitness-buumi varmaan aiheuttanut paineita monelle ja sitä helposti alkaa moni luulla ettei kelpaa, jos ei ole samanlainen himotreenaaja kuin "kaikki muutkin". Tämä ilmiö on saattanut tuoda saleille siis myös näitä, jotka eivät treenaa vain oman hyvinvointinsa vuoksi, vaan siksi että "pitää".
Nykymaailmassa yksi ärsyttävimpiä piirteitä on mielestäni nämä erilaiset buumit, oli ne sitten mitä tahansa ja joita kaikkien on sitten ihan pakko seurata. Salilla käyminen on varmasti terveyden kannalta fiksua tietyssä määrin, mutta minua ärsyttää ihmiset, joista näkee kilometrin päähän ja jatkuvasti sen, että "minä se käyn säännöllisesti salilla". Ravistellaan proteiinisheikkereitä pitkin päivää ja ollaan trikoot jalassa silloinkin kun ei edes liikuta. Joillekin se touhu ei ole enää osa terveellistä elämää, vaan elämä. Minulle sellainen näyttäytyy vähän sellaisena "huomaatteko kaikki, minäkin treenaan?!", eli huomion- ja hyväksynnänhakuisuutena, eli huonona itsetuntona.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:14"]
Oletteko muut huomanneet saman?
[/quote]
ei ole, mutta seassa on niitäkin joiden motiivi on mitä on. siihenkin on törmätty, että joku pikkupirkko vetää täydessä meikissä hämmentävän pienet treenivaatteet päällä korkkarit jalassa menemään. joku toki räpsi kuvia kuin japanilainen turisti.
eihän siitä toki tullut vittuakaan, käytössä oli pelkkä tanko ja sarjat oli tyyliin kyykky - kuva- ylös ja paussi mutta ilmeisesti oli tyytyväinen kuviinsa
-m35
Tai itsekurista