Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys lasagnen teosta

Vierailija
07.02.2022 |

Kun lasagnelevyt vierekkäin aseteltuina eivät onnistu peittämään vuokaa, laitetaanko lasagnelevyjä silloin niille tyhjille reunoille päällekkäin, rikotaanko levyjä niitä niin että vuoan saa peitettyä vai jätetäänkö vain reunoille tyhjää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten tykkää, kyllä minä yleensä rikon levyjä tai leikkeen, jos käytän tuorepastalevyjä. Mutta jos ei paljon jää tyhjää reunoille, niin ei se mitään haittaa. 

Vierailija
2/10 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan miten tykkää, kyllä minä yleensä rikon levyjä tai leikkeen, jos käytän tuorepastalevyjä. Mutta jos ei paljon jää tyhjää reunoille, niin ei se mitään haittaa. 

leikkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt reunoille tyhjää jos levyt eivät yllä aivan nurkkiin. Ei sitä valmiissa tuotoksessa huomaa ollenkaan...

Vierailija
4/10 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko jää tyhjää. Pastahan laajenee kypsyessään. Ja voi toimia miten parhaaksi näkee.

Vierailija
5/10 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rikon levystä sopivia paloja tyhjiin kohtiin

Vierailija
6/10 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rikon levystä sopivia paloja tyhjiin kohtiin

Näin minäkin teen.

Vierailija
7/10 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos menee osittain päällekäinkin.

Vierailija
8/10 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden levyjen pitää olla lautasella kokonaisina. Lasagne ei ole mikään makaronilaatikko

Vierailija
9/10 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastalevyjä ei kannata laittaa liikaa suhteessa kastikkeiden määrään, tulee herkästi liian kuivaa lasagnea.

Vierailija
10/10 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pastalevyjä ei kannata laittaa liikaa suhteessa kastikkeiden määrään, tulee herkästi liian kuivaa lasagnea.

Toisaalta sama toisinpäin. Ei ole kiva jos se leviää lautaselle. Lasagnesta leikattu pala kuuluu pysyä koossa. Pitää olla silleen sopivasti sörsseleitä ja pastaa.