Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin 25-vuotiaasta tuli liian nuori äidiksi?

Vierailija
07.02.2022 |

Kun aloin odottaa esikoistani 27-vuotiaana 1991, melkeiin kaikki sanoivat, että kyllähän sun oli jo aikakin. Olin juuri valmistunut toiseen ammattiin, eka oli "menin mihin pääsin", väärä ala ja minulla oli vakityö, olin jo koulun ohessa töissä. Omistusasuntoa ei ollut.

Maailma on muuttunut. Moni ikäisistäni on jo mummo ja alle kuusikymppisiä pidetään nuorina mummoina. Ennen oli tavallista saada ensimmäiset lapsenlapset noin viisikymppisenä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut oikea aika tulla äidiksi on 28-30 vuotta. Kaikki ennen sitä aiheuttaa paheksuntaa nuoreuden takia, ja kaikki sen jälkeen vanhuuden takia.

Vierailija
2/4 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun naiset aloittivat perhesuunnittelun sen sijaan, että tekivät lapsia. Oikein hyvä suuntaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole missään vaiheessa tullut.

Vierailija
4/4 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun naiset aloittivat perhesuunnittelun sen sijaan, että tekivät lapsia. Oikein hyvä suuntaus.

Moni minua nuoremapana lapsia saanut ikätoveri on siinä vaiheessa jo ollut valmistunut ja työelämässä, sekä ammattikouluista että yliopistosta. Minä olin aika "iäkkäänä" valmistunut vielä tuohon maailman aikaan, toki aikuiskoulutukset alkoivat jo yleistyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä