Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvipuisto ja raskaus

Vierailija
16.06.2015 |

Olemme suunnitelleet huvipuistoon reissun ystävien kesken, mutta ongelmaksi tuli nyt  yllättävä raskaus! Tein eilen positiivisen raskaustestin ja reisumme olisi juhannuksen jälkeen. Kaikissa vuoristoradoissa ym (näissä hurjemmissa, jonka takia reisuun lähdössä) lukee "ei suositella raskaana oleville" -> jätänkö nyt kokonaan menemättä reisuun/tyydyn laukkujen kantajaksi vai mitä? Olen muutenkin sekaisin koko raskaudesta(esikoinen), mutta kyllä vauva on tervetullut tähän elämäntilanteeseen.. Aikaisten viikkojen takia myös kertominen 'suurelle yleisölle' ei tunnu oikealta?  

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin elokuun lopussa lintsillä ja vauva synti lokakuun puolessa välissä. Ja kyllä kaikki härvelit moneen kertaa. Raskaus ei ole sairaus...

Vierailija
22/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:54"]

Riippuu mikä huvipuisto. Joissain on muutakin tekemistä kuin laitteet. Ja ystävien seuran takia sinne mennään eikä Hurjakurun?

[/quote]

Kyseessä Power Park. En ole itse koskaan ollut, mutta kuullut juttua siellä olevan vain lapsille suunnatttuja laitteita ja sitten niitä hurjia 'ei raskaana oleville'  

[/quote]

Olet kuullut väärin. Siellä on paljon laitteita siltä väliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 20 ja olen menossa powerparkkiin. Mahani ei vielä ole esillä joten tuskinpa sitä mikään painaa. Ja töissä se on enemmän vaarassa litistyä kuin huvipuistossa.

Vierailija
24/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua rupeaa jotkut laitteet paikan päällä epäilyttämään, niin aina voit sanoa, että sulla on ollut selkä kipeä ja jätät tämän välistä. Käyt vain ne, jotka haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän