Menkää luovuttamaan verta!
Se ei kauaa kestä, ei tee kipeää, ja saatte aina tietää hemoglobiininne. Olo on hyvä sen jälkeen ja mieli korkealla kun on edes sen pienen verran tehnyt jotain yleishyödyllistä! Sinne vain!
Kiitos!
Kommentit (34)
Ei taida meitin veret kelvata. On liian makeaa vastaanottajalle! Muuten kyl vois.
Aloitan verenluovutuksen heti kun saan osani miljardibisneksestä.
Sydämellinen kiitos kaikille verenluovuttajille.
Isäni sai viime kesänä 2 pussia kahteen kertaan luovutusverta ja se pelasti hänen henkensä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän rokottamattomien veri tulee olemaan omaisuuksien arvoista tulevaisuudessa, joten en tietenkään luovuta verta ilmaiseksi.
Sinuna en laskisi sen varaan 😄😄😄
Eikai ne vastaanota koronarokotettujen verta? Siinähän on piikkiproteiinia, eli on myrkyllistä.
Olen käynyt kymmeniä kertoja. Vähän turhankin innokkaasti, koska kerran hemoglobiini oli pudonnut liian alas ja tutkimuksissa selvisi että ferritiini oli ihan olematon. Ehkä mä joskus taas, mutta jatkossa pidän kiinni suosituksesta 1-2 kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikai ne vastaanota koronarokotettujen verta? Siinähän on piikkiproteiinia, eli on myrkyllistä.
Hyvin kelpasi veri 😄
Vierailija kirjoitti:
Huu huu, pelottaako?
Hempat surkeat ja ei mun verk kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Meidän rokottamattomien veri tulee olemaan omaisuuksien arvoista tulevaisuudessa, joten en tietenkään luovuta verta ilmaiseksi.
Onko teitä rokottamattomattomia edes elossa tulevaisuudessa? Jaa-a. Nähtäväksi jää.
Koronapiikitettyjen veri näyttää erilaiselta.
Kuulemma sakeaa ja tummaa.
Tämän koko shown asiat tulevat esiin vähitellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teitä rokottamattomattomia edes elossa tulevaisuudessa? Jaa-a. Nähtäväksi jää.
Voihan siinä käydå niinkin, että hallituksen fasístit laittavat meidät sellaisille leireille, joilta ei pääse enää veribisnesten pariin.
Tarkoitti varmasti noita, jotka vouhkaavat siitä, että SPR:n veripalvely ei pyöri vapaaehtoisvoimin.