Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikä vs nuoruus

Vierailija
16.06.2015 |

Näin ulkonäkökeskeisessä maailmassamme.. Kumpi on olennaisempaa, se että on nuori vai se, että on kuin nuori, eli näyttää nuorelta, vaikuttaa nuorelta, käyttäytyy kuin nuori?

Nuorella meinaan tässä nyt jotain 18-25v ikäistä.

Iällisesti nuori kun voi näyttää vanhalta esim huonojen elintapojen tai lihavuuden vuoksi ja käyttäytyä kuin keski-ikäinen tai vanhus.

Iältään vanhempi, esim 25-35v, jopa yli 40v, voi mennä nuoresta, jos on hyvät geenit ja pitänyt itsestään huolta. Esim jennifer lopez 45v näyttää ihan parikymppiseltä!

Meni sekavaksi.. Mutta kun vaikka miehet (tai vastaavasti puumat) aina kuolaa nuoria naisia (puumat miehiä), niin hakevatko he juuri iällisesti nuorta, ehkä vähän naiivia, vai ovatko sen nuoren ulkonäön perään?

Kun siis ihannoidaan nuoruutta, ihannoidaanko juuri sitä iällistä nuoruutta vaiko ulkonäöllistä nuoruutta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitä sä tossa hölisit mutta JLO on ihana!

Vierailija
2/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos näkee kadulla hotin naisen, niin ei se kiinnostus katoa mihinkään, jos se onkin jonkun 10v vanhempi mitä luuli ensin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotai kiinostaa kolme kymppine jätkä joka käyttäytyy ja elää ku 16 v ni pistäkää viestii tän.

Vierailija
4/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä iällä on väliä: jos siellä on kaksi ihansamanlaista profiilia naisella, mutta toisessa on virheellisen pieni ikä, niin sinne sataa setämiesten viestejä sinne jälkimmäiseen. Se on kai samanlainen fetissi kuin niillä miehillä, jotka roikkuvat mallitoimistojen ulkopuolella valmiina viemään treffeille kenet hyvänsä, kunhan se vaan on malli. Livenä ei ole niin väliä, koska yleensä ehditään tutustua, ennen kuin ikä tulee esiin.

Vierailija
5/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi sen on olla nuori. vanha akka joka näyttää nuorelta voi minä päivänä vaan kurppaantua

Vierailija
6/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 30v. naisena mua kiinnostaa lähinnä itseni ikäiset tai hieman (max 5 vuotta nuoremmat) miehet. Syynä että tämän ikäiset miehet ovat vielä yleensä energisiä, raikkaita, seikkailunhaluisia, inokkaita, avomielisiä, kohteliaita, vahvan seksivietin omaavia, fiksuja, keskustelunhaluisia... Voisin jatkaa tätä listaa loputtomiin. Noin 25-35 vuotiaina miehet ovat mielestäni parhaimmillaan. Elämänkokemusta on jo takana jonkun verran, mutta ihanan poikamaisia vielä, ja sen lisäksi ryhdikästä miehekkyyttä on tullut mukaan myös kuvioihin. Lisäksi myös se, että tämän ikäiset miehet ovat silmääni nuorekkaan komeita ja pukeutuvat hyvin. Ihania!!

Vierailija
7/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin (naisen) nuoruudessa kiinnostaa ensijaisesti ulkonäkö. Myös luonne se ettei nalkuta.

Vierailija
8/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:34"]parempi sen on olla nuori. vanha akka joka näyttää nuorelta voi minä päivänä vaan kurppaantua
[/quote]

Niin ne nuorethan ei KOSKAAN kurppaannu :D

Vierailija
9/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:02"]Jos jotai kiinostaa kolme kymppine jätkä joka käyttäytyy ja elää ku 16 v ni pistäkää viestii tän.
[/quote]

Mun mies on 35 ja käyttäytyy sillointällöin, kuin lapsi ja toisinaan, kuin teini ja joskus harvoin, kuin aikuinen ja haukkuu mua penikaksi (oon 13vuotta nuorempi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän