Mikä on vikana ihmisessä
jonka on pakko hamstrata talo täyteen moniviikkoisia lapsivieraita ja raahata koko lauma joka päivä johonkin aktiviteettiin?
Eikö koskaan voi olla rauhassa kotona vain vaan aina pitää ollla vauhtipuistoa, tivolia, museota, uimista, näytelmää, elokuvaa jne?
Milloin lapset rauhoittuvat ja nauttivat keästä?
http://www.viipaleita.net/blog/satu/2015/06/16/tanaan-ei-sada-yhta-lujaa
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:58"]
Mun mielestä noillekin lapsille tekisi hyvää välillä vähän rauhottua!
[/quote] Eikö sitä ehdi molempia`?
Jostain luin jokin aika sitten jonkin otsikon jossa asiantuntijan mukaan ajoittainen tylsistyminen tekee lapsille hyvää. Sitä itse juttua en lukenut.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:41"]
Jostain luin jokin aika sitten jonkin otsikon jossa asiantuntijan mukaan ajoittainen tylsistyminen tekee lapsille hyvää. Sitä itse juttua en lukenut.
[/quote]
Itse olen samaa mieltä tästä. Olen sen ajan lapsi jolloin "mukuloiden" kanssa ei kauheasti touhuttu eikä elämä pyörinyt heidän ympärillään. Itse sai ihan kehittää tekemisensä tai jos ei tehnyt mitään, mielikuvitella asioita. Uskon, että olen juuri sen takia niin rauhallinen ja tyytyväinen vähään, kun olen jo pienenä oppinut itse sisäisesti viihdyttämään itseäni, enkä tarvitse koko ajan ärsykkeitä ulkomaailmasta.
No minusta on vaan hienoa kun joku jaksaa ja vielä muiden lapsia. Itse en jaksa töiden lisäksi mitään ohjelmaa lapsille miettiä ja niinpä nuo tässä sateessa aika paljon lojuvat sisällä ja pelaavat/katsovat telkkaria.