Paras protestikeino nykypäivän Suomen hallituksen hullutuksia vastaan on jättää lapset tekemättä!
Nyt jos jokainen kansalainen päättää, ettei tee yhtäkään lasta, niin sit on vihdoinkin asiantuntijat huolissaan kun ei tule vauvoja!
Kommentit (27)
Ainakaan järin nopea keino tuo ei ole.
Nii mutku tekotapa miellyttää. Tulee vaan ikäänkuin sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
No onpa hyvä keino. Vaikuttaa sitten 20-25 vuoden päästä verotuloihin kun he menisivät työelämään.
Sehän se on tarkoituskin.
Vierailija kirjoitti:
Nii mutku tekotapa miellyttää. Tulee vaan ikäänkuin sivutuotteena.
Ehkäisy on keksitty. Pakollinen ehkäisy kaikille alle 35 vuotialle!
Hyvä päätös! Voi sitä onnenpäivää kun esim ravintolassa ja lentokoneessa saisikin olla ilman rääkyviä penikoita.
Ja sitten hallituksen ratkaisu olisi tuoda lisää moniosaajia ulkomailta, jotka kuitenkin tekisivät vain uusia verorahansyöjiä! HÄHHÄHHÄÄ
Ei se ainakaan nykyiseen hallitukseen vaikuttaisi millään tavalla. Jos haluat protestoida, niin kukaan ei tietäisi, mitä vastaan tuolla mahdollisesti protestoit.
Nonni, varsinainen valopää antaa neuvoja.
Kuka sitte hoitaa työt? Ulkomailta kaikki.
Kuka hoitaa vanhukset? Ulkomaiset työntekijät.
Jne.
Eikös helpompaa olisi vain muuttaa pois Suomesta?
Jos hallituksen keinot nykytilanteessa on velkaannuuttaa maa kyykkäyskuntoon, niin en tosiaan hankkisi lapsia enää tähän maahan. Heidän mielestään suomi saadaan nousuun uusia veroja ja heikennyksiä keksimällä, toisaalta hassua kyllä velkaannutaan kaikkien aikojen ennätystahtiin. Suosittelen kaikille töitä tekeville muuttoa tästä maasta. Itse olen kohta jo viisikymppinen, mutta aion siltin tarttua seuraavaan tarjoukseen minkä saan jostain muualta. Viime kerrasta on joitain kuukausia, ehkäpä ennen kesää tulee seuraava, enää en jaksa katsoa noin huonoa vastuunkantoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa hyvä keino. Vaikuttaa sitten 20-25 vuoden päästä verotuloihin kun he menisivät työelämään.
Sehän se on tarkoituskin.
Nykyhallitus ei ole enää sitten vallassa. Ei niitä kiinnosta pätkääkään tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Jos hallituksen keinot nykytilanteessa on velkaannuuttaa maa kyykkäyskuntoon, niin en tosiaan hankkisi lapsia enää tähän maahan. Heidän mielestään suomi saadaan nousuun uusia veroja ja heikennyksiä keksimällä, toisaalta hassua kyllä velkaannutaan kaikkien aikojen ennätystahtiin. Suosittelen kaikille töitä tekeville muuttoa tästä maasta. Itse olen kohta jo viisikymppinen, mutta aion siltin tarttua seuraavaan tarjoukseen minkä saan jostain muualta. Viime kerrasta on joitain kuukausia, ehkäpä ennen kesää tulee seuraava, enää en jaksa katsoa noin huonoa vastuunkantoa.
Olen miettinyt Italiaan muuttoa. Pääsisin saamapuolelle Suomen verojärjestelmästä (Kertaluonteisesti, tarkkarajaisesti).
nyt on kyllä aloittajalla aito konvoilaista logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä perussuomalaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä perussuomalaisuutta.
Kello on 22.30. Eikö sinulla ole mitään parempaa tekemistä edes tällä aikaa kuin tulla laittamaan tähänkin ketjuun tuo pakollinen persukommenttisi?
Ajattelin kyllä perustaa perheen, mutta suunnittelimme mieheni kanssa perustavamme sen jonnekin muualle, muuttoa pois Suomesta kaavailemme :)
Helppo juttu. Olen niin ruma mies ettei ketään kiinnosta.