Kuuliko joku muu juuri pamauksen taivaalta?
Kommentit (67)
Jonkun mielikuvitus taitaa "lentää", telkusta tulee Rogue One - Star Wars -elokuva.
Piccolosissit riensivät rajalle, mukana tulevat vihreätsyväkurkkulutkuttajat valmiina imemään asylymasylymkikkelit. Ihanaa miten mällit tunkeutuvat vihreidennarkkareiden syväkurkkuihin.
Naapuri sen vaan piereskeli mamukebabin jälkeen.
Ei ole aikaa kuolla. Luen juuri Sara Siepin uusinta postausta.
Ennen näistä harjoistuksista ja yliäänilennoist ilmoitettiin... kuten myös kerrottiin ilmatilaloukkauksita.
Nyt on koko ajan harjoituksia, joista ei ole puhuttu mitään. Ja varsinaisen harjoituskauden ulkopuolella, uudet alokkaat ovat vasta aloittaneet, eivät he yleensä vielä harjoittele...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin Suomea ap kuuli pamauksen?
Entä muut?
Joku oli Jyväskylässä.
Olisi fiksua sanoa, missä havaitsi, muuten tämä on ihan turha ketju.
Tod näk trolli alunperinkin.Kouvalassa tuo oli tuon mtv3 linkin mukaan.
Tosi nopeesti menivätkin. Kolme päivää meni ennenkuin ääni tuli. Kolmas päivä meni ja nyt kuului.
Ei siellä ylen sivulla kyllä mitään näy, kuten ei muuallakaan
Ja kissanvitut. Housuissanne pamahtaa.
Ei voi kuin ihmetellä, miten lapsellista sakkia tännekin kirjoittelee. Tutkituttakaa mielenterveytenne arvon trollit.
Teksti-tv näyttää tärkeät uutiset. Muu on silkkaa pashaa.
Jotain ohjuksia oli menossa stadiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt jo kylmän sodan aikana. Silloin pelättiin. Ei tullut sotaa eikä tule nytkään. Olkaa rauhassa. Putin vaan retostaa. Sota olisi hänen loppu.
Minäkin olen elänyt kylmän sodan aikana. Mutta olen lukenut myös historiaa. Syksyllä 1939 monet karjalaiset uskoivat ettei mitään sotaa tule.
PS. En pelännyt kylmän sodan aikana, mutta Putiniin en ole luottanut koskaan. Hän on vaarallinen.
Niin olen lukenut minäkin ja paljon muutakin.
Putin on sairas persoona, mutta uhkarohkea ja tyhmä hän ei ole. Ei ole varaa aloittaa sotaa, vain uhitella. Mikäli hän aloittaa sodan laajamittaisesti on se hänen loppunsa ja syöksee Venäjän tuhoon. Siihen hänellä ei ole varaa. Kolme pientä lasta piilossa ja kaksi aikuista tyttöä, joitten takia tuskin haluaa kohtaloaan vaikeuttaa.
Suurin uhka tulee Aasiasta kun on aika. Korona oli vain esimakua enkä viittaa pandemioihin.
Kesään mennessä nähdään kumpi meistä oli oikeassa, jos hengissä ollaan.
Uudet mainilan laukaukset ne siellä poksahti.
Vierailija kirjoitti:
Jotain ohjuksia oli menossa stadiin päin.
Ai se "iso" autosaattue :D
Tietääkö joku jotain?? Liian paljon viestejä ollakseen trollaus.
No ei hätää, ihan normaalia tunnistuslentoa jos joku lähestyy rajoja. Näitä on ollut vuosikausia, itse kuulin pari vuotta sitten mökillä hurjan pamauksen, ikkunat helisi. Myöhemmin selvisi, että tunnistuslentohan se.
Ja mitä siitä? Venäjähän tekee tuota jatkuvasti. Yhtä tyhjän kanssa.