Rakentaisitteko pari/rivitalon kun peritte rahaa?
Rakentaisitteko pari/rivitalon kun peritte rahaa?Jossain vaiheessa tilanne on sellanen. tai oikeastaan perin osuuden monesta kiinteistöstä pk-seudulla mutta haluan maalle. Ja rakentaa/rakennuttaa suunnittelemani pari kautta rivitalon.
Tarkoituksena laittaa asunnot vuokralle ja asua itse yhdessä asunnossa. Paritalo olisi kivempi toteuttaa mutta 3 asunnon rivitalokin niitten tuottojen vuoksi kiinnostaisi. Voi olla ettei tämä ole ajankohtaista vielä 10 vuoteen mutta huolestuttavalta näyttää.
Kommentit (7)
En ikinä haluaisi asua samassa talossa vuokralaisteni kanssa.
Miksi odottaa että saa perinnön? Rakenna heti ja maksa perinnöllä jäljelläolevat velat sit kun(jos) sen saat.
Paritalot on helvetistä. Ehkä joku viiden asunnon rivitalo olisi sellainen, mikä kannattaisi. Mutta ei kukaan maalla sellaisessa halua asua, maalla asutaan omakotitaloissa.
Itse ajattelin niin että voi pitää silmällä vuokralaista. Toinen juttu on se että yleensä rivi ja paritaloissa on sen verran kova vuokra että sinne ei kaiken maailman lusmut pyri. On kokemusta ongelmallisista vuokralaisista no itse en ole valinnut. Tämä kerrostalossa jossa en itse asu. ap
Ei mielellään velkaa kun on epätasaiset tulot. ap
En ikipäivänä. En haluais naapureita seinän taa.