Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

väkivaltaisia taipumuksia ja pttämishaluja

Vierailija
16.06.2015 |

Olen 31v mies Hämeestä. Olen ollut naimisissa 5 vuotta. Olin yläasteella ja lukiossa koulukiusattu. Seksiäkin harrastin ekaa kertaa 23-vuotiaana. Olen ehkä siksi todella huono puhumaan tunteista.

Seksin kanssa on ollut aina ongelmia. Arjen pyörittämisen takia mahista seksiin ei ole usein. Ja silloin kun on ollut vaimo joskus sanonut väsyttää, päätä särkee tms. Saan harvemmin kuin kerran kuussa. Viime kerralla kun hän sanoi että väsyttää kun lähentelin mieleni olisi tehnyt tarttua hiuksista kiinni ja paiskata päin seinää tai kuristaa. Aikaisemassa suhteessa paiskasin kerran exän päin seinää kun kieltäytyi seksistä kiertoilmauksin. En ole koskaan lyönyt vaimoani mutta aina kun hän sanoo että väsyttää mieleni tekisi satuttaa häntä. Tai pettää. Eräällä ulkomaan matkalla vuosia sitten kun olin kännissä koskettelin ja suutelin vierasta naista mutten pannut. Strippibaareissa olen joskus käynyt salaa mutta niissäkään en ole seksiä harrastanut. Pelkään että satutan vielä vaimoani tai petän jos hän jatkuvasti kieltäytyy seksistä. Pelkään torjuntaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu seksuaaliterapeutille heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi