Erektio hierojalla
Kävin tänään elämäni ensimmäistä kertaa hierojalla. Sisäreisiä hierottaessa sain aivan armottoman erektion, jolla en voinut mitään, vaikka koitin työasioita ja muuta ei-kiihittavaa. Vatsaa peittänyt pyyhe ja alushousut varmasti peittivät asiaa jonkin verran, mutta uskoakseni hierola kyllä huomasi pullotuksen.
Hieroja ei kommentoinut asiaa mitenkään. Hän oli kokenut noin 50v. mukava naishieroja ja parisenkymmentä vuotta minua vanhempi. Ei siis mikään varsinainen fantasioideni kohde.
Onko muille känyt vastaavia juttuja? Hieman jännittää seuraava kerta. Pitänee sitä ennen tyhjentää pussit kotona, niin ei ehkä niin helposti joudu typerään tialnteeseen. Tosin jotain kiihottavaakin tilanteessa oli.
Kommentit (21)
Saan joka kerta erektion tutulla hierojalla, emme etene asiassa sen pidemmälle, mut se tuntuu herkulliselta ja hierojakin ymmärtää asian.
Jos on "paineita" hierojalle mennessä vaikka useamman päivän ajalta tai muuten latautunut, hyvinkin reisien tai jalkapohjien hieronta saattaa aiheuttaa miehessä reaktioita. Fiksu ihminen nyt ymmärtää että se on tahaton reaktio, eikä välttämättä ollenkaan seksuaalinenkaan. Tosin kyllä hieman nolona olisin itse, saattaisi olla hankala jatkaa luontevasti niitä näitä jutustelua... Oikean huumorintajun osaavan hierojan kanssa tosin erektion voisi kuitata jollain kommentilla "pois päiväjärjetyksestä", ja jatkaa luontevasti hierontaa. Eri asia sitten joku pervo, joka toisi sitä tahallaan esiin... Kaikki on kiinni suhtautumisesta, kummankin osapuolen.
Pakostakin kohottaa jos hierotaan alaselkä reisiä läheltä nivusia. Oli päivä tai 10 laukeamisesta. Yleensä tulee touhutippuja kuten teiniiässä, ja kotona kun katsoo etumsuta niin ihan liisteriä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:33"]
Saan joka kerta erektion tutulla hierojalla, emme etene asiassa sen pidemmälle, mut se tuntuu herkulliselta ja hierojakin ymmärtää asian.
[/quote]
hienoa että hieroja tuntee että nautit, usein antaa lisäpontta ja hieroo lähempää jopa kumartuu munan päälle argh silloin miekka pystyyn enemmän vain. lisäksi trikoopepun kääntää tahalleen niin etä hankaa käteen tms kylkeen. on siin jotain hämärää..viestilapuillako pitäs? vai kysys suoraa?
Onhan se vähän arveluttavaa jos hierojalla on erektio, koita siinä sitten rentoutua kun miettii mitä se meinaa kun olen vatsallani.
Ei hierojan kuulu saada stondista töissä.
Mulle aina hieroja runkkaa rasvan kanssa lastit pellolle...sit hieroo rentouneet jalat. Aika useat hierojat runkkaavat. Normaalia nyky nuorilla.
Kyllä se hierontapöydällä olo tulisi pitää kaikella tavalla ammatillisena.
Mieheni on hieroja eikä ala "lääppiä" edes minua silloin kun tehdään se ammatillinen hieronta siinä pöydällä. Pusun olen päälaelle joskun hieronnan päätteeksi saanut ja yhdessä ollaan toki heitetty läppää siitä mitä muuta voisi hieroa, mutta ne hieromiset kuuluvat sen hieronta-ajan ulkopuolelle.
Minun komea nuori urheiluhierojani kyllä lopuksi upottaa tojokkelinsa liukkaaseen loveeni ja kolmen työnnön jälkeen purkautuu. Sitä ennen hän on hieronut minulta rinnat sekä pakaravälin. Oih!
Sama juttu, noin 4/5 kerroista kauniskroppainen nuori hierojaneiti ottaa erektiossa olevan kyrpäni suuhun ja imee kiihkeästi loppuun asti. Tästä syystä käyn hierojalla
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään elämäni ensimmäistä kertaa hierojalla. Sisäreisiä hierottaessa sain aivan armottoman erektion, jolla en voinut mitään, vaikka koitin työasioita ja muuta ei-kiihittavaa. Vatsaa peittänyt pyyhe ja alushousut varmasti peittivät asiaa jonkin verran, mutta uskoakseni hierola kyllä huomasi pullotuksen.
Hieroja ei kommentoinut asiaa mitenkään. Hän oli kokenut noin 50v. mukava naishieroja ja parisenkymmentä vuotta minua vanhempi. Ei siis mikään varsinainen fantasioideni kohde.
Onko muille känyt vastaavia juttuja? Hieman jännittää seuraava kerta. Pitänee sitä ennen tyhjentää pussit kotona, niin ei ehkä niin helposti joudu typerään tialnteeseen. Tosin jotain kiihottavaakin tilanteessa oli.
oo. miks tyhjentää. itse pidän viikon tauon että letku on letkeenä pitempi ja pakkautuneempi ja seisoo paremmin herkemmin.
Käyn yleensä mieshierojalla juuri tuosta syysttä. Erektio on mahtava ja joskus molemminpuolinen. Mukavaa kun toiset osaavat vielä kiusoitella sopivasti. Loppuun asti ei kukaan ole hoidellut tai sellaista kun on alusvaatteet ja pyyhkeet, mitta lähellä käydään usin. Sitten kotona on kivaa partnerin kanssa kun on jo lämmitelty
/Jahve
Käyn säännöllisesri vanhan rouvan n.70v hieronnassa maalaiskylässä. Tuntuu että hieroo mielellään nivusia pitkään ja huokailee samalla. Erektio on tullut useasti mutta mahalleen se ei näy. Rouva tokaisee aina, että ovatpa ne pinkeällä taas. Tuntuu upealta kun sormet oikein hipovat kasseja.
Rouvalla on kesäisin kiva lyhyt kukkamekko ja tulipunaiset varpaankynnet joita on kiva katsella.
Ehkä se olen vain minä mutta tunnen eroottisen ilmapiirin kun rouva hieroo nivusia. Ja pitkään..
Tunnistaako muut paikan? Tien nimi alkaa harj
Vierailija kirjoitti:
Käyn säännöllisesri vanhan rouvan n.70v hieronnassa maalaiskylässä. Tuntuu että hieroo mielellään nivusia pitkään ja huokailee samalla. Erektio on tullut useasti mutta mahalleen se ei näy. Rouva tokaisee aina, että ovatpa ne pinkeällä taas. Tuntuu upealta kun sormet oikein hipovat kasseja.
Rouvalla on kesäisin kiva lyhyt kukkamekko ja tulipunaiset varpaankynnet joita on kiva katsella.
Ehkä se olen vain minä mutta tunnen eroottisen ilmapiirin kun rouva hieroo nivusia. Ja pitkään..
Missä tälläinen paikka on? Kaverin puolesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kiva tietää, missä kyseinen vanha rouva palvelujansa tarjoaa? On täälläkin paikat pinkeällä...
Olen saanut täyden erektion useammankin kerran ja eri hierojien käsittelyssä. Nolointa jos hieroja on mies. Tiettyjen paikkojen käsittely vain saa lähes väistämättä aikaan "reaktion".