Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaisitko seksiä (entisen) ihastuksesi kanssa,

Vierailija
15.06.2015 |

Jos et jäisi koskaan kiinni? Oletuksena siis että sinulla on tällä hetkellä kumppani.

Minulla olisi mahdollisuus tuohon, mutta mietityttää kovasti. Kumppanini ei ole vähään aikaan huomioinut minua ja vanha suola janottaa todella.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrastais vaikka ei olekaan ketään nyt.

Vierailija
2/23 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:49"]

Jos et jäisi koskaan kiinni? Oletuksena siis että sinulla on tällä hetkellä kumppani. Minulla olisi mahdollisuus tuohon, mutta mietityttää kovasti. Kumppanini ei ole vähään aikaan huomioinut minua ja vanha suola janottaa todella.

[/quote]Olisit silti kusipääpettäjä kaikkien muiden silmissä, yritit sitten miten tahansa rationalisoida ajatuksen itsellesi. Tuskinpa olisi edes ensimmäinen kerta, kun petät. Eikä viimeinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi 100% varmaa ettei jäisi kiinni niin tottapuhuen kyllä.

Vierailija
4/23 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa miettinyt yhtä vanhaa ihastusta ja nykyisen kanssa ei kovin hyvin mee.. En kyllä silti usko että tilaisuuden tullen mitään pystyisin tekemään, omatunto kolkuttaisi liikaa.

Vierailija
5/23 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys olisi ollut mielekkäämpi, jos olisi lähdetty siitä oletuksesta että olisi sinkku.

Vierailija
6/23 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja aivan ehdottomasti! Tekisin mitä vain päästäkseni sen kanssa sänkyyn. Ja voisin jopa jäädä sille tielle...

Vierailija
7/23 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:49"]

Jos et jäisi koskaan kiinni? Oletuksena siis että sinulla on tällä hetkellä kumppani. Minulla olisi mahdollisuus tuohon, mutta mietityttää kovasti. Kumppanini ei ole vähään aikaan huomioinut minua ja vanha suola janottaa todella.

[/quote]Olisit silti kusipääpettäjä kaikkien muiden silmissä, yritit sitten miten tahansa rationalisoida ajatuksen itsellesi. Tuskinpa olisi edes ensimmäinen kerta, kun petät. Eikä viimeinen.
[/quote]
Jos kukaan muu minun ja ko. ihastuksen lisäksi ei tietäisi, miten minut voitaisiin leimata kusipääpettäjäksi? AP

Vierailija
8/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin nykyistä kumppaniani, moni asia hänessä ottaa päähän. Viimeisimpänä se, että epäilen hänen aiheuttaneen minulle virtsatieinfektion viikonloppuna. Hän on huolimaton käsihygienian suhteen, ja lauantaina hän yllättäen tunki kättään mun pikkuhousujen sisään ja roplasi. Työnsin käden totta kai heti pois. Sunnuntaina pissahädän tunne oli kova, ja kirveli. Join runsaasti ja luulin vaivan menneen jo ohi, kunnes nyt tänään illalla alkoi taas kirvellä. Voi *****, en haluaisi enempää antibioottikuureja ko. vaivaan. Ens kerralla vedän miestä turpaan ja kusen sen muroihin, jos en ole varma onko hän pessyt kätensä HUOLELLISESTI. Ärsyttää. AP

Vierailija
9/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta

Tuleeko sulle oikeesti noin helposti vti? :O Toisaalta hei eikö sen kehittymiseen yleensä tarvita pitempi aika? Vai ei?

Vierailija
10/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:49"] Jos et jäisi koskaan kiinni? Oletuksena siis että sinulla on tällä hetkellä kumppani. Minulla olisi mahdollisuus tuohon, mutta mietityttää kovasti. Kumppanini ei ole vähään aikaan huomioinut minua ja vanha suola janottaa todella. [/quote]Olisit silti kusipääpettäjä kaikkien muiden silmissä, yritit sitten miten tahansa rationalisoida ajatuksen itsellesi. Tuskinpa olisi edes ensimmäinen kerta, kun petät. Eikä viimeinen. [/quote] Jos kukaan muu minun ja ko. ihastuksen lisäksi ei tietäisi, miten minut voitaisiin leimata kusipääpettäjäksi? AP

[/quote]

Pahin syyttäjä asuu kylpyhuoneen peilissä!

Vierailija
11/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sen ja kadun nyt n.5 vuotta tapahtuman jälkeen. Vielä 2 vuotta sen jälkeen en katunut mutta nyt.. Ihastunut olen edelleen, meillä tulee aina olemaan lämmin suhde jossa rakastuimme väärään aikaan. Mutta minun ei olisi IKINÄ pitänyt sitä tehdä!! Rakastan myös paljon miestäni.

Vierailija
12/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:08"]Ohis, mutta

Tuleeko sulle oikeesti noin helposti vti? :O Toisaalta hei eikö sen kehittymiseen yleensä tarvita pitempi aika? Vai ei?
[/quote]
Kaipa ne kolibakteerit aika helposti pääsevät suotuisissa oloissa lisääntymään, luulisin ainakin. Noin vuorokausi tossakin tapauksessa oli aikaa. AP

Vierailija
13/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:13"]Tein sen ja kadun nyt n.5 vuotta tapahtuman jälkeen. Vielä 2 vuotta sen jälkeen en katunut mutta nyt.. Ihastunut olen edelleen, meillä tulee aina olemaan lämmin suhde jossa rakastuimme väärään aikaan. Mutta minun ei olisi IKINÄ pitänyt sitä tehdä!! Rakastan myös paljon miestäni.
[/quote]
Miksi kaduttaa? AP

Vierailija
14/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Tuskin edes siinä tapauksessa, että olisin sinkku. Menneet on menneitä ja pelkään, että uudelleen lämmitetty juttu ei enää maistuisikaan. Parempi pitää ne hyvät muistot. Ja itsekunnioitus.

Vierailija
15/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:37"]En missään tapauksessa. Tuskin edes siinä tapauksessa, että olisin sinkku. Menneet on menneitä ja pelkään, että uudelleen lämmitetty juttu ei enää maistuisikaan. Parempi pitää ne hyvät muistot. Ja itsekunnioitus.
[/quote]
Mikset? Mitä jos kävisikin ilmi, että ihastus olisikin unelmien täyttymys/parempi kuin nykyinen kumppani? AP (Itselläni ko. ihastuminen meni puihin pitkän välimatkan vuoksi, nyt vanhempana se ei olisi ongelma; juttu jäi aikanaan pelkäksi ihastumiseksi puolin ja toisin, enkä päässyt esim. harrastamaan seksiä ihastuksen kanssa joten en voi tietää sopivuudesta. Mieli tekisi kokeilla, kun ihastus on ottanut yhteyttä ja olemme jutelleet melko paljon viime syksystä lähtien.)

Vierailija
16/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:53"]

Kyllä ja aivan ehdottomasti! Tekisin mitä vain päästäkseni sen kanssa sänkyyn. Ja voisin jopa jäädä sille tielle...

[/quote]

Heh, ihan kuin mun kirjoittamani! 

Vierailija
17/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:08"]Ohis, mutta

[/quote]

Ohis jatkuu, mutta itselleni tulee kylmästä herkästi. Viimeksi syynä oli juhannuksen +7 asteessa suoritettu puskapissa... 12-48h sisään alkaa oireet ja pahenee vuosi vuodelta infektiot. Nuorempana oireina oli vain kova pissatus ja paineen tunne pissatessa, nykyisin kirvely, verensekainen pissa ja kamala "kipu" sen pissatuksen mukana jatkuvasti. Yhteen aikaan söin estolääkitystäkin (vti estolääkitys on pieniannoksinen antibiootti jota syödään päivittäin jatkuvasti, ei tullut hiivatulehduksiakaan vaikka itse tulehdukseen syötävistä kuureista monesti tulee perään hiivakin..) Nyt ei ole onneksi pian vuoteen ollut taas. Pari kertaa viitannu siihen suuntaan, mutta olen juonut karpalomehua niin on oireet lähteneet pois. Kamala vaiva.
-
Itse aiheeseen: En menisi mahdollisen ihastukseni kanssa sänkyyn, vaikka tietäisin etten jäisi kiinni, koska en pystyisi elämään Itseni kanssa enää sen jälkeen. Lisäksi en pystyisi pitämään sellaista salaisuutta mieheltäni.

Vierailija
18/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrastaisi, jos kerran kumppani on. Lukioihastukseni kanssa olemme olleet hyviä ystäviä jo pari vuosikymmentä ja harrastaneet usein seksiä silloin kun kumpikaan ei ole ollut vakisuhteessa. Seksi meillä on toiminut aina, mutta jo parikymppisenä todettiin, että paria meistä ei tule tiettyjen perustavanlaatuisten erimielisyyksien takia. Seksiäkään tuskin tullaan enää harrastamaan, kun nykyisin kumpikin on tahollaan naimisissa, mutta ystäviä ollaan edelleen ja silloin tällöin tavataan sekä kaksin että pariskuntien kesken.

M38

Vierailija
19/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ei edes olla harrastettu hirveän irstaita, mutta seksi oli huippua. Harmi vaan kyseessä oli parhaan kaverini avokki.

Vierailija
20/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kieltäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi