Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko säästää prosentteina ruokaostoksista jos käy K-marketin sijaan Lidlissä?

Vierailija
06.02.2022 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on halvin (jos laskee bonushyödyn mukaan), paras valikoima, helpoin kulkea. En ymmärrä, miksi joku kävisi lidlissä? Jos se ei sitten ole ainut kauppa lähietäisyydellä.

Perus S-Market on ihan samoissa lidlin hintojen kanssa ja laatutaso kuitenkin valovuoden edellä saksalaista halpisliiteriä.

Vierailija
22/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan tarjouksista eri kauppaketjuista. Lidlistä en pidä, se on Saksan rikkaimman henkilön kauppa. Joka ikinen kauppa on samanlainen. Tarjouksia on paremmin City-marketeissa ja mielellään S-Marketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidl on hyvä, ei ole mitään naurettavia bonusjärjestelmiä vaan hinnat vedetään niin alas kun vain mahdollista, ja hinta on sama kaikille.

Lidlillä on kaikkein naurettavin boonusjärjestelmä

Onko sinnekin tullut joku bonusjärjestelmä jolla saa hinnat alemmaksi?

Vierailija
24/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma on halvin (jos laskee bonushyödyn mukaan), paras valikoima, helpoin kulkea. En ymmärrä, miksi joku kävisi lidlissä? Jos se ei sitten ole ainut kauppa lähietäisyydellä.

Perus S-Market on ihan samoissa lidlin hintojen kanssa ja laatutaso kuitenkin valovuoden edellä saksalaista halpisliiteriä.

Prismaa nyt on aika harvalla suomalaisella ihan lähellä, jos ei asu suuressa kaupungissa. Asun itse Porvoossa eikä siellä ole Prismaa, vaikka onkin keskikokoinen kaupunki.

Vierailija
25/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus S-Market on ihan samoissa lidlin hintojen kanssa ja laatutaso kuitenkin valovuoden edellä saksalaista halpisliiteriä.[/quote

Joo Prisman unohdin kiireessä. Lidlin tuotteet oin niin moneen kertaan paketoitu ja pakkaukset tavattoman kirjavia. Ylen määrin tulee pahvia ja paksua muovia. Tuotteet usein koko EU:n alueelta tai jopa EU: ulkopuolelta.

Hinta on minulle merkittävä ja P]risman ja S-Marketin punaset laput ovat suuri alennus.

Vierailija
26/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepasta vaihdoin Lidliin joulukuussa ja ruokakulut tippui 450 eurosta 190 euroon kuukaudessa. Rapiat 50% säästöä.

Vierailija
27/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismaa nyt on aika harvalla suomalaisella ihan lähellä, jos ei asu suuressa kaupungissa. Asun itse Porvoossa eikä siellä ole Prismaa, vaikka onkin keskikokoinen kaupunki.

Väitän päinvastoin että prisma on valtaosalla suomalaisista lähellä.

Se että porvoossa ei ole, ei tarkoita etteikö valtaosalla kuitenkin sellainen lähellä olisi.

Vierailija
28/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi säästyä noin 100€/kk kun läkauppa K-Market vaihtui Saleen. Ja suurimmat ostot edelleen Prismassa. Lähikaupasta pari täydennystä viikossa.

No hurjat on hintaerot jos alle kymmenellä ostoksella/ kuukausi säästät huntin...

K-marketeissa on siwan hinnat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän