Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää vanhanaikainen, konservatiiivinen nainem?

Vierailija
06.02.2022 |

Missä yleensä vietätte aikaa jossa teihin voi törmätä? Millaisista miehistä kiinnostutte?

Kommentit (532)

Vierailija
1/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää vain osata tunnistaa se.

Vierailija
2/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo deitti. Siellä on kristittyjä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudasta

Vierailija
4/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat tuolla? Itse tykkään olla nainen ja että mies on mies, mutta kaipaan kuitenkin arjessa tasapainoa, en halua olla mikään kotiorja, olen myös aika uraorientoitunut.

Vierailija
5/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun (ei-ap) ongelma on se, että todennäköisesti tuollaiset naiset olisivat juuri niitä, joista kiinnostuisin, MUTTA itse en ole uskonnollinen :(

Vierailija
6/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde- ja perhekeskeisistä, päihteettömistä, yksiavioisista, aidosti hyväkäytöksisistä. 

Ollaan naimisissa, ei mistään.

Vierailija
7/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tarkoittaa " vamhanaikainen, konservatiivinen" nainen?

Vierailija
8/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun (ei-ap) ongelma on se, että todennäköisesti tuollaiset naiset olisivat juuri niitä, joista kiinnostuisin, MUTTA itse en ole uskonnollinen :(

No voi ne olla hyviä naisia silti.

Vierailija
9/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Nykyajan naiset vain harrastaa irtoseksiä ja ajaa feminismiä.

Vierailija
10/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos satut löytämään, niin kerro meille muillekin ja mistä löysit.

mies54v

Vierailija
11/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoillislestadiolaisista.

Vierailija
12/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiimaleja löytyy Thaimaasta.

Vierailija
13/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me uskossa olevat naiset halutaan sitten yleensä miehenkin olevan uskossa. En halua jakaa elämääni miehen kanssa joka naureskelee uskolleni.

Vierailija
14/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi ne olla hyviä naisia silti.

Joo, mutta tuskin huolivat agnostikkoa kumppaniksi.

Vierailija
15/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosi paljon mitä meinaat. Jos tarkoitat naista joka suhtautuu mieheen kuten silloin suhtauduttiin kun vain mies sai omistaa, ansaita ja päättää ja sen kanssa oli pakko pysyä väleissä jotta selvisi elämästä, niin toivottavasti et mistään.

Jos taas meinaat että haluat naisen, joka tykkää leipoa ja haluaa lapsia sekä naimisiin ilman avioehtoa, niin eiköhän tuollaisen voi löytää ihan vaikka Tinderistäkin.

Jos et asu maatilalla jossa niitä "miesten töitä" oikeasti piisaa tai ansaitse niin paljon että nainen voi jäädä kotiäidiksi tai voitte palkata siivoojan, niin sellaista taas lienee vaikea löytää joka kokee perinteiseksi sellaisen ratkaisun jossa sä löhöät sohvalla tai menet kavereiden kanssa ja nainen käy töissä, siivoaa ja hoitaa lapset yksin.

Vierailija
16/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveysvyö päällä istun 90-vuotiaan äitini luona virkkaamassa kapioita ja lukemassa raamattua.

Olen jo odotellut kohta 60 vuotta sinunlaisesi kunnollisen ja vanhanaikaisen sulhon  saapumista. Toivottavasti saavut hevoskärryillä sillä arvostan vain vanhoja hyviä aikoja ja tapoja.

Pidän myös tarkasti huolta maineestani ja neitsyydestäni. Säästän itseäni avioliittoon. Tosin isäni on jo kuollut, joten isältäni et voi enää kättäni kysyä.

Jos haluat tutustua niin lähetä kirjekyyhkyllä minulla siveellinen viestisi Kirkko ja kaupunki- lehden toimitukseen.

Vierailija
17/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä te sen kotirouvan elätätte? Vai onko idea, että ette elätä, vaan nainen elättää itsensä ja tekee yksin kaikki kotityöt?

Sitten ette mistään

Vierailija
18/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Merja täällä, olen 56-vuotias kokoomusta äänestävä taloushallinnon assistentti. Pukeudun töissä jakkupukuun ja vapaalla Helly Hansen -merkkivaatteisiin. Osaan pelata golfia auttavasti. Kiinnostuitko?

Vierailija
19/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Al-Hoin leiriltä?

Vierailija
20/532 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa jonka tiedän on koulut keskeyttänyt mt-ongelmainen. Perinteisten roolien haikailu on ehkä vain sitä, ettei pärjää nykymaailmassa ja kotiäidin rooli kuulostaa helpommalta.