Persumies, mitä teet työksesi ja mitä harrastat vapaa-ajalla?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kristalli parantaja olen. Harrastan kiljun juomista, runkkaamista ja väkivaltaa.
Eli kuten kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kristalli parantaja olen. Harrastan kiljun juomista, runkkaamista ja väkivaltaa.
WOKE persu. :D
Minä en ole mies mutta yrittäjä olen ollut kauan. Ennen sitä , vakuutusalalla, lentoemona, Eu projektissa töissä.
Miksi kysyt? Ja mikä on sinun karriääri?
Ammattirikollinen. Harrastan rivitanssia, hyväntekeväisyyttä ja maalaan tauluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kuten kaikki miehet.
Olen nainen.
Raksamies oon ja vapaa-ajalla juon vähän rankemmin ja tappelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kuten kaikki miehet.
Olen nainen.
Niin?
It-ala, vapaa-ajalla piirrän ja opiskelen kieliä.
Olen pomosi, kyllähän harrastukseni tiedät.
Tuntemani persumiehet ovat duunareita (palo- ja pelastustyö, rakennusala jne.). Vapaalla harrastetaan urheilua ja/tai erätoimintaa. Maailmankatsomus ei ole kovin avara, eri värisiä ja eri seksuaalivähemmistöjä solvataan avoimesti. Moni ihannoi Amerikkaa ja Trumpia ja omistaa jonkun amerikanraudan. Osa luulee olevansa duunareiden puolella äänestäessään persuja, koska he eivät tajua kuinka oikeistolaista talouspolitiikkaa ps ajaa. Kertoo analyyttisestä ja yhteiskunnallisesta ajattelusta paljon.