Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän valokuvissa ihan tajuttomalta tankkerilta, peilissä en

Vierailija
15.06.2015 |

Niin, siis olin vasta juhlissa, josta jäi paljon kuvatodisteita. Ja uh, juhliin lähtiessäni vilaisin peiliin ja näytin mielestäni ihan siedettävältä, mutta valokuvissa vaan en! Pituutta löytyy 167 cm, ja käytän yleensä esim. housuissa vaatekokoa 34/36 tai 26/27. Eli todellisuudessa en ole mikään tankkeri. Mutta valokuvissa - ystävänikin sen jo myöntävät - näytän aina poikkeuksetta paksummalta kuin jopa pullukammat kaverini. En ymmärrä mistä tämä voi johtua. En kai mä nyt aina voi poseerata epäsuotuisassa asennossa tai kuvakulmassa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:13"]Ja minä näytän valokuvissa paljon uurteisemmalta ja juonteisemmalta kuin peilissä.
[/quote]ilmeettömänä rypyt ei näy

Vierailija
22/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laihduta senkin läski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän aina pulleemmalta kuvissa ja jotenkin väsähtäneeltä ja tosiaan ne HIUKSET! Vaikka kuinka laittas nätisti ja kuohkeesti niin valokuvassa ne on kuin suihkun jäljiltä suoraan..

Vierailija
24/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa selittää koko juttua mutta lukiossa äidinkielenopettaja näytti meille muutamaa lehtikuvaa ja saatuaan vastauksemme (koko luokka oli yksimielinen ilman epäröintiä) paljasti totuuden, muistan varmaan loppuelämäni että sanonta "yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa" muuttui versioksi "yksi kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa". valokuvissa oli eräs julkisuuden henkilö jota kaikki luulimme kuvan perusteella vanhaksi ja raihnaiseksi vaikka oli kaukana siitä :)

Kuvat voivat valehdella.

Vierailija
25/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat lihottaa ihmistä aina. Muistaakseni vaikutus on 5-6kg ja tietysti aina asento, kuvakulma jne. Kyllähän se totuuden kertoo ja läski kuvassa ei ole oikeasti hoikka, mutta jos katson ystäviäni, perheenjäseniä jne., niin kyllä ne kuvissa järjestäin on hiukan pyöreämpiä. Ei mitään maata mullistavaa, muutama kilo enemmän juuri on se vaikutelma.

Ja voitte tästä päätellen miettiä, kuinka laihoja jotkut Hollywood-tähdet oikeasti on. Olin kerran yhden supersuositun sarjan kuvauksissa ja oikeasti ne naisnäyttelijät, televisiossakin hoikkia, oli maksimissaan kokoa 32 ja mun käsivarsi oli niiden reisiä paksumpi, vaikken itsekään ole sentään megatankki vaan enemmänkin luokassa suhteellisen normaali/pyöreä.

Vierailija
26/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko vaihtelee todella paljon merkittäin. Käytin kokoa 42 ja olin todella yllättynyt, kun Prisman 36 vaatteet olivat mulle sopivia.
Vähän sellainen tuntuma, että kalliit merkkivaatteet ovat usein kooltaan pieniä tai ainakin vastaavat ihmisen omaa kokoa, kun taas sellaiset tusinavaatteet ovat selvästi isoja vaatteita pienissä kokoissa, kooissa tai miten se sana nyt taipuukaan.

Vierailija
27/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:13"]Ja minä näytän valokuvissa paljon uurteisemmalta ja juonteisemmalta kuin peilissä. [/quote]ilmeettömänä rypyt ei näy

[/quote]Ilmeetön olen usein kuvissakin mutta vaikka kuinka olisi naama peruslukemilla niin.. peilin edessä rypyt ei näy vaikka eri ilmeitäkin kokeilisi.

Vierailija
28/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:28"]Siis 167 pitkä ja vaatekoko 34/36, housut 26/27".... Ei tää voi olla kuin provo tai anorektikon harhaa! Vai käytätkö liian pienia vaatteita? 

Mä olen 168/60, tosin paino on lihasta, mutta näytän erittäin hoikalta myös kuvissa. Käytän sopivankokoisia vaatteita, joista en tursu yli.
[/quote]

Öö. No en ole anorektikko, enkä käytä kyllä liian pieniä vaatteitakaan tai tursu niistä yli, sori nyt vaan. Vaatteet on perus henkkamaukkaa, lindexiä jne, enkä sitten tiedä miten hyvin ne vastaavat "normaalia kokoa". Nyt kun kattelin tarkemmalla silmällä uudelleen noita kuvia, niin huomasin, etten näemmä vaan osaa poseerata. Yleensä kuvissa kun muut keskittyy poseeraamaan, mä näytän olevan "täydessä toiminnassa", aina joku "action päällä". Joko tungen ruokaa poskee poski pullollaan, istun jalat onnellisesti tuolia vasten liiskaantuneina (reidet näyttää x 3), puristan käsivartta vartaloa vasten jotenkin niin, että ne vähätkin läskintapaiset pyörähtävät näkyviin. En osaa hymyillä sivistyneestä, vaan nauran röhönaurua niin että saan aikaiseksi kaksarin, enkä todellakaan muista vetää vatsaa sisään tai työntää rintaa ulos, vaan päin vastoin, maha saattaa pömpöttää turvotuksissaan ja juuri kuvanottohetkellä minulle on sattunut huono ryhti. Yleensä olen vielä juossut kuvaan jotenkin viime hetkellä, ja olen sijoittunut johonkin kuvan etureunaan. Mun vierellä on siis ilmeisen helppoa näyttää hehkeältä kuvassa. :D -ap

Vierailija
29/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:08"]

Olet lihonnut ja mieli tulee perässä, et ole vielä tottunut olemukseesi.

[/quote]Mutta jos muutkin ovat samaa mieltä?

[/quote]

Eivät kehtaa sanoa että näytät just siltä kuin kuvissa...

Mutta voihan se olla sitäkin että et osaa olla kuvissa, yrität livahtaa pois kuvasta tms. Omista tyttäristäni yksi on aina aivan upean näköinen kuvissa, on kyllä upea livenäkin, mutta olen huomannut että hän osaa poseerata, kun joku on ottamassa kuvaa, tämä tytär on heti sen sekunnin ajan erityisen ryhdikäs ja hymyilevä ja katsoo kameraa.

Vierailija
30/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:40"]

Vaatekoko vaihtelee todella paljon merkittäin. Käytin kokoa 42 ja olin todella yllättynyt, kun Prisman 36 vaatteet olivat mulle sopivia. Vähän sellainen tuntuma, että kalliit merkkivaatteet ovat usein kooltaan pieniä tai ainakin vastaavat ihmisen omaa kokoa, kun taas sellaiset tusinavaatteet ovat selvästi isoja vaatteita pienissä kokoissa, kooissa tai miten se sana nyt taipuukaan.

[/quote]

Ei, kyllä se on niin päin että merkkivaatteissa kokoerot 36 ja 42 välillä on pienempi, siksi että saadaan vaatekoossa selävä ero laihan ja melko laihan välille.

Vierailija
31/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla, sekä lihavuuden että hiusten suhteen! Vaikka juuri ennen kuvaamista katsoisin peilistä valmiiksi sopivan poseerauksen, niin eikös kuvassa näy mm. kaksoisleuka. Mulla on aikanaan otettu kaksi passikuvaa samana päivänä ja ovat aivan erinäköisiä; ensimmäinen otettiin automaatissa jossa vielä peilistä näki miltä se kuva tulee näyttämään -> kuva oli aivan kamala verrattuna peilissä näkyvään näkyyn. Toinen kuva otettiin kuvaamossa ja on tuhat kertaa kauniimpi kuin automaatin kuva, myös kiloja karissut ties kuinka paljon tuossa parissa tunnissa. Ja viime kesänä kävin taas kuvaajan ottamassa passikuvassa (yhden euron kuvassa huvikseni, niin en viitsinyt panostaa), niin vaikka peilissä näytti ihan OK:lta, niin valmis kuva oli aivan järkky vankilakuva, jossa liimaletistä suunnilleen näki rasvan valuvan.

Kyllähän sitä sanotaan että valokuva lihottaa, mutta kyllä se tosiaan pitää paikkansa. Mutta myös monet peilit huijaavat suuntaan tai toiseen. Ja itse olen kanssa kauhistellut kuinka pieniä jotkut paljon lehtikuvissa paistattelevat julkkikset oikeasti ovat, livenä. Kuvasta luulisi normaalipainoiseksi/hoikaksi, luonnossa aivan mielettömän laihoja.

Vierailija
32/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:13"]Ja minä näytän valokuvissa paljon uurteisemmalta ja juonteisemmalta kuin peilissä. [/quote]ilmeettömänä rypyt ei näy

[/quote]Ilmeetön olen usein kuvissakin mutta vaikka kuinka olisi naama peruslukemilla niin.. peilin edessä rypyt ei näy vaikka eri ilmeitäkin kokeilisi.

[/quote]

Ehkä olsi aika hankkiä myös silmälasit?

Vierailija
33/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dysmorfinen ruumiinkuvahäiriö.

Vierailija
34/34 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nenä ottaa yleensä vallan kuvissa, vaikka normaalisti nenäni on ihan normaali nätti ja pienehkö jopa. Selfiet pahimpia, niitä en voi kuvitellakaan nenän takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi