Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän valokuvissa ihan tajuttomalta tankkerilta, peilissä en

Vierailija
15.06.2015 |

Niin, siis olin vasta juhlissa, josta jäi paljon kuvatodisteita. Ja uh, juhliin lähtiessäni vilaisin peiliin ja näytin mielestäni ihan siedettävältä, mutta valokuvissa vaan en! Pituutta löytyy 167 cm, ja käytän yleensä esim. housuissa vaatekokoa 34/36 tai 26/27. Eli todellisuudessa en ole mikään tankkeri. Mutta valokuvissa - ystävänikin sen jo myöntävät - näytän aina poikkeuksetta paksummalta kuin jopa pullukammat kaverini. En ymmärrä mistä tämä voi johtua. En kai mä nyt aina voi poseerata epäsuotuisassa asennossa tai kuvakulmassa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole fotogeeninen :(

Vierailija
2/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lihonnut ja mieli tulee perässä, et ole vielä tottunut olemukseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en puolestani ymmärrä mitä kampaukselleni tapahtuu valokuvissa :D Kotona ilmava, puhdas, ok:n näköinen tubee on kuvissa aina päätämyöten oleva rasvaletti.

Vierailija
4/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:08"]

[/quote]Mutta jos muutkin ovat samaa mieltä?

Vierailija
5/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti kuvat eivät valehtele. Peili senkin edestä

Vierailija
6/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä näytän valokuvissa paljon uurteisemmalta ja juonteisemmalta kuin peilissä.

Vierailija
7/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:08"]

[/quote]Mutta jos muutkin ovat samaa mieltä?
[/quote]

No kukapa kehtaa sanoa, että näytät aivan mammutilta. Tee jotain ennen kun on myöhästä.

Vierailija
8/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:13"]

[/quote]Peili voi valehdella mutta kyllä valokuvatkin voivat valehdella.

Vierailija
9/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:13"]

[/quote]Peili voi valehdella mutta kyllä valokuvatkin voivat valehdella.
[/quote]

no tuo on itsepetosta

Vierailija
10/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostat vaatteesi?

Vierailija
11/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koon "muuttumisesta" en osaa sanoa mutta jotkut ihmiset näyttävät kuvissa rumilta tai kuluneilta ja reaalimaailmassa ovatkin paljon viehättävämpiä ja hehkeämpiä kuin mitä kuvista voisi päätellä.

Vierailija
12/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet tai paino eivät kait sentään valehtele? Vaatekoko ja puntarin lukema kun ovat pysyneet jo vuosia samana. Ja olen siis näyttänyt valokuvissa jotenkin epäsuotuisalta "aina". Tai niin kauan kuin muistan. :D -ap

Vierailija
13/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks ystävä näyttää kuvissa hoikalta ja on oikeasti aika kookas. Kyllä ne kuvat voi näyttää väärin mihin suuntaan vaan, miksi, sitä en tiedä.

Vierailija
14/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauheeta olis näyttää peilissä tankkerilta. Parempi just noin päin. Mulla ei oo peilissä ikinä kaksoisleukaa, mut valokuvissa on, jos nauran ääneen. Olen päätellyt, että peilin edessä en usein naura ääneen. Jotkut muikistaa suutaan peiliin katsoessaan, se on jo jonkinmoista itsepetosta.

Vierailija
15/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva. Ei. Valehtele.

Syö vähemmän mitä kulutat.

Vierailija
16/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, joka näyttää valokuvissa rumalta mutta peilissä ihan nätiltä.... tiedä sitten mikä on totuus :/.

Vierailija
17/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän paljon ihmisiä, jotka ovat valokuvissa rumempia ja pyöreämmän näköisiä. Kyllä valokuvat voi hyvinkin vääristää, esim. Salaman kanssa otetut eivät vastaa todellisuutta. Riippuu kuvaajasta, mutta myös siitä, osaako olla luonnollinen kameran edessä. Itselläni aina epäkuonnolliset, omituiset ilmeet.

Kameran edessä jäykistyminen ja kiusaantuminen jättää olemuksen ja ilmeet kokonaan piiloon, jotka taas ovat merkittävä osa ulkonäköä monilla.

Vierailija
18/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nähnyt peilistä että olin lihonut 20 kg, jotenkin onnistuin sivuuttamaan myös sen että vaatteet jäivät pieniksi. Lopulta valokuva paljasti karun totuuden. En siis todellakaan itse huomannut tai halunnut huomata mitään. En sano että sulla olisi sama tilanne, mutta näin mulla.

Vierailija
19/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 167 pitkä ja vaatekoko 34/36, housut 26/27".... Ei tää voi olla kuin provo tai anorektikon harhaa! Vai käytätkö liian pienia vaatteita? 

Mä olen 168/60, tosin paino on lihasta, mutta näytän erittäin hoikalta myös kuvissa. Käytän sopivankokoisia vaatteita, joista en tursu yli.

Vierailija
20/34 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kamera aina vääristää, varsinkin jos osut jonnekin kuvan sivuun niin näytät leveämmältä. Lisäksi esim. yläviistosta otettu kuva lyhentää. Kokeile poseerata eri asennossa kuin yleensä, ja änge vaikka kuvan keskelle :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän