Onko tälläisiä miehiä edes vapailla markkinoilla
Mistä löytyisi mies, joka ei tupakoi ja juo (toki joskus ok, mutta ei niin että edes joka vkl).
Töissä ja omillaan toimeen tuleva. Pitää itsestään huolta eikä vaan harrasta sohvaperunana oloa. 40-45v tai allekin voi olla. Iällä ei niin suurta merkitystä, kunhan ei mikää kolmekymppinen tai yli viisikymppinen ole. Lapsia saa olla eikä väliä vaikka oli yh-isä.
Plussaa jos tykkää käydä metsässä kävelyllä ja luonto muutenkin tärkeä. Ja kestää mökkeilyä ja kalastusta.
Onko tälläisiä edes?
Kommentit (29)
Minä olen sellainen, mutta en etsi seuraa Vauva -palstalta. Pikemminkin silloin tällöin selailen näitä keskusteluja niin tietää, millaisia "miinoja" naisporukoissa liikkuu ja osaa tapailuissa heti alkuun juttujen perusteella ottaa etäisyyden mahdollisiin ongelmatapauksiin yms. riesoihin..
Minäkin täytän kaikki kriteerit, joten uskon että tällaisia miehiä on paljonkin. En etsi parisuhdetta, enkä ole tinderissä, joten en ole kuitenkaan ratkaisu ongelmaasi.
Mun mies suurelta osin.
Ainoat että ei kalasta eikä mökkeily kiinnosta.
Ikää kesällä 39v
Kiinnostaako?
Löytyy vaikka millä mitalla. Mutta hyvät häipyvät nopeasti uusiin suhteisiin. Tinderistä oli vaikea ellei jopa mahdotonta löytää, mutta muista löytyi.
Täytän kaikki edellä mainitut kriteerit. En ole koskaan tupakoinut. Käytän alkoholia sen verran, että mielelläni ottaisin viinipullolle jakajan. Tämän vuoden saldo tässä vaiheessa on 3 gintonicia ja 4 lasia viiniä. Maksan omaa asuntoa pois ja käyn päivätöissä toimistossa. Tällä viikolla olen hoitanut kuntoa kävelyillä, lumitöillä, kolmesti kuntosalilla ja tänään kävin reilun tunnin hiihtolenkillä. Mulla on lapsi. Lisäksi viihtyisin mökillä, jos sellainen olisi. Toistaiseksi on matkavene, josta myös kalastelen.
M44
Minä! Tosin aikuisiällä kalastus on jäänyt vähemmälle. Mutta otan vain naisia jotka arvostavat täysraittiutta.
Jos pelkästään nuo on kriteerit, niin luulisin tuollaisia miehiä olevan vaikka kuinka paljon.
Olen juuri tuollainen, paitsi elämäntapatyötön ja sen takia kuin ilmaa naisille.
Muuten joo, mutta en oikein innostu kalastuksesta (en tykkää kalojen tappamisesta).
Siis onko edes olemassa savuttomia ja alkoholiongelmattomia 30-50 v sinkkumiehiä? Joo ei varmaan...
Kuvailit minut kaikilta muilta osin, paitsi etten erityisemmin pidä kalastuksesta. Toki kestän sen, että nainen kalastaa. Mökillä tulee vietettyä paljon aikaa, ja olisi mahtavaa jakaa se jonkun kanssa 🚣♂️🌅🏡
Oikeasti tähän ketjuun vastanneista yksikään mies ei kelpaisi. Ap nimittäin unohti mainita että rahaa olisi hyvä löytyä ainakin 0,5 miljoonaa ja pituutta 185 ja komeat kasvot.
Toki tupakoimattomia ja juovia miehiä löytyy vaikka kuinka paljon.