Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua koskaan maalitettu?

Vierailija
06.02.2022 |

Kuinka monta ihmistä toimintaan osallistui? Kauan toiminta kesti?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tarkoituksena aiheuttaa harmia, rahallisia menetyksiä, vahingoittaa vai tappaa.

Vierailija
2/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, mä maalitin sen vuoksi että halusin aiheuttaa epävarmuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan? 10 vuotta.

Vierailija
4/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko suunnilleen hyökännyt jonkun kimppuun kadulla?

-joo olen, mä halusin aiheuttaa epävarmuutta, siksi.

Vierailija
5/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tartuit jotain ihmistä väkisin käsivarresta kiinni?

-koska mä aiheutan muille epävarmuutta.

Vierailija
6/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maalivahti joutuu usein maalituksen kohteeksi.

Vierailija
7/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä.ajattelit että kuinka kauan sellaista maalittamista jaksaa?

Oletko tappaja?

Vierailija
8/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla joku mielenvika?

Vierailija
9/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla pakkomielle tunkea muiden kotiin? Miten sinut saisi sieltä pihalle penkomasta?

Vierailija
10/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku itselleni tuntematon vasemmístolainen yritti kerran maalittaa minua yhdessä facebook-ryhmässä. Meinasin jo lähteä kyläilemään hänen luonaan, mutta törkeän pitkän välimatkan vuoksi annoin asian olla, ainakin toistaiseksi.

Vierailija
11/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kattomaalarilta puyos 20 L. n maalipytty päälleni. Mielensä pahoittajat nyt vetää herneen nenäänsä joka asiasta.

Vierailija
12/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla joku mielenvika?

Sivusta: näin kysyy psyko maalittaja. Ensimmäiseksi kääntää syytaakan kohteeseen. 

Vierailija
13/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maalitettu. Tätä jatkuu edelleen, ja on jatkunut pahimpana siitä lähtien kuin tälle seudulle muutin. Muutama kahjo saa seurueensa tekemään mitä lystää. Ei vaikuta olevan tyypeillä omia aivoja lainkaan!

Mitäs niille pitäs...

Mutta itse asiassahan tämä maalittaminen, niin sitähän voidaan harjoittaa vain viranomaisiin tai sen luoteisissa tehtävissä oleviin henkilöihin. Eihän tuollainen maalittaminen tokikaan tavallisiin ihmisiin voi kohdistua, nää narkkarit ja juopot, niin ne tekee jotain muuta kuin maalittaa! Lusimassa olleet sun muut hullut!

Vierailija
14/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpä: Uskaltaisitteko ottaa vankeinhuoltolaitoksesta työtä vastaan, ei tarkoita vartijan tehtävää, vaan yhtään mitään työtä. Tiedättekö millaisia tyyppejä siellä kalterihäkeissä istuu`? Kannattaako ottaa riski, että joku sairas rupeaa vainoamaan. Ja etenkin jos se vankilatyö päättyy, määräaikaisena tai muuten, kato nää jätkät pistää kyllä naamat muistiin, ja niille se joka on vankilassa töissä niin niille se on niinko vissiin joku "rotta!!" Eikä mikään suojaa, jos et pysty osoittamaan syitä noitten tekemisiin tai edes osoittamaan niitä tekijöiksi. Se kiirii sosiopaattien/kaikenlaista "anarkistien"/psykopaattien keskuudessa se sana, että se on ollut sielläkin duunissa.... 

Vierailija
15/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniä, alkoi siitä, kun minut valittiin aikoinaan työhön aikaisemmin kuin tämä maalittaja. En tuntenut häntä ennestään. Panettelua, pahanpuhumista, selkäänpuukottamista ja tätä myötä kaikenlaista yhteisöissä toimimisen haittaamista.

Vierailija
16/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei savua oman tulta.

Vierailija
17/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilman tulta.

Vierailija
18/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, syystä. Olin tehnyt sopimatonta,. M50

Vierailija
19/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En tosin tiedä miksi. Todennäköisesti liittyy nykyaikaiseen matkapuhelinurkintakulttuuriin, eli jotkut ovat viestitelleet minusta jotain ja jotkut asiaankuulumattomat urkkineet viestejä tehden niistä jotain johtopäätöksiä. Viimeksi asia ilmeni niin, että kaksi teini-ikäistä hernekeppiä näytteli sormillaan pistoolilla ampumiseleitä suuntaani. Kumpaakaan en tuntenut, mutta olemukseltaan tyypillisiä jonneja.

Vierailija
20/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäks kuinka moni täällä vihaa sinua, kysyy anonyymina samassa talossa asuva juoppo ja kahjo! Joka kyllä on nähnyt todella paljon vaivaa sellaisten asioitten kanssa, joihin hänellä itsellänsä ei ole mitään asianosaisuutta ja jotka on jo loppuun hoidettu. Mutta jätkällä on kova kosto päällä. Sekopää!

Se jätkä oli talosta väliaikaisesti poissa, reilun puoli vuotta, mutta sitten se palasi, ja täys rumba päällä taas, heti alkoi kun se palasi!

Nää on sairaita. Tiiätkö kuinka moni täällä (mun kavereista) sua vihaa?