Pitikin mennä ihastumaan vesimies mieheen
Miten vaikeasti luettava mies voi olla?!? Välillä osoittaa mielenkiintoaan täysillä. Ottaa yhteyttä, osoittaa hellyyttä, vaikuttaa osin ujoltakin eikä intohimoakaan puutu. Mutta välillä tuntuu kylmältä ja välinpitämältä eikä mihinkää saa mitään selkoa. Sitten kun ottaa itse etäisyyttä ja päättää, että olkoot, niin taas ilmestyy kuvioihin. Voi kun olisikin jokin katkaisin päässä, josta saisi tunteet käännettyä off-asentoon.
Onko muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan tätä miestyyppiä löytyy riittämiin ihan joka merkkiä. Tai sitten vesimiesnaisena vaan vedän ne kaikki puoleeni. Tuollaiset suhteet on aina tosi raskaita, jos itse on ihastunut. Juuri kun hyväksyt että kaikki on ohi, ilmestyy mies kuin tyhjästä takaisin.
Miksi annat pyörittää, sano että lopetit jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan tätä miestyyppiä löytyy riittämiin ihan joka merkkiä. Tai sitten vesimiesnaisena vaan vedän ne kaikki puoleeni. Tuollaiset suhteet on aina tosi raskaita, jos itse on ihastunut. Juuri kun hyväksyt että kaikki on ohi, ilmestyy mies kuin tyhjästä takaisin.
Juurikin tämä ja jotenkin sitä hyväuskoisena ja tunteet edellä kerta toisensa jälkeen toivoo, että merkitsisi myös sille toiselle oikeasti jotakin, vaikka järki käskee lopettamaan. Raastavaa!!!
Ap
Ei tuollaiselle miehelle merkkaa mitään vaikka nostat kytkintä. Ei ole niin tunneihminen, koska käyttäyy noin. -sivusta
Mulla on Vesimies-mies. Ihana tyyppi, joka kaipaa välillä omaan luovaan kuplaansa ja ärsyyntyy kyllä, jos ei sinne jostain syystä pääse. Muulloin todella hyvä isä ja aviomies.
Tarvitsen itsekin Rapuna usein omaa jakamatonta tilaa, tosin eri syistä, joten ymmärrämme toistemme tarpeet.
Horoskooppiluonnehdinnoista voi olla montaa mieltä. Meidän perheessä jokaisen merkki osuu nasevasti kohdilleen.
Tapailemani vesimiesmies on monella tapaa horoskooppinsa mukainen, on luova, uppoaa projekteihinsa ja itsetunto on mitä mainioin. Joskus ehkä hieman perusteettomasti tosin...🙄
Hän kaipaa hellyyttä, huomiota ja kehuja, mutta häviää toisinaan täysin omiin oloihinsa ja kuplaansa jolloin vaikuttaa siltä ettei tarvitse tai kaipaa ketään.
Sisimmässään on herkkä, ainakin kun se vaihe on päällä. On vaikealukuinen eikä osaa itsekään aina tulkita ihmisiä, mutta omasta mielestään on empaattinen.
On vaikea kuvitella itseäni vakavaan parisuhteeseen tämän henkilön kanssa, olisi todella rankkaa. Kevyempi suhde käy, tarvitsen itsekin paljon tilaa. Luulen että yksi syy miksi olen kiinnostava tämän vesimiesmiehen mielestä, on että olen jollain tapaa saavuttamaton. Tuskin hän asiaa kuitenkaan tiedostaa.
Aina ei kuitenkaan horoskooppi korreloi luonteen kanssa. Eksäni oli hyvin epätyypillinen oinas 😆
Juurikin tämä ja jotenkin sitä hyväuskoisena ja tunteet edellä kerta toisensa jälkeen toivoo, että merkitsisi myös sille toiselle oikeasti jotakin, vaikka järki käskee lopettamaan. Raastavaa!!!
Ap