Pitikin mennä ihastumaan vesimies mieheen
Miten vaikeasti luettava mies voi olla?!? Välillä osoittaa mielenkiintoaan täysillä. Ottaa yhteyttä, osoittaa hellyyttä, vaikuttaa osin ujoltakin eikä intohimoakaan puutu. Mutta välillä tuntuu kylmältä ja välinpitämältä eikä mihinkää saa mitään selkoa. Sitten kun ottaa itse etäisyyttä ja päättää, että olkoot, niin taas ilmestyy kuvioihin. Voi kun olisikin jokin katkaisin päässä, josta saisi tunteet käännettyä off-asentoon.
Onko muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (27)
Vaikuttaa hankalalta, mutta viinamies-mies on vielä hankalampi.
Vesimiehet on arvaamattomia. Hyväluonteisia, mutta erakkotyyppejä. Pinnallisia suhteita rakastava seikkailija. Jonkinlaisia narsisteja. Rakastavat itseään vaikka ei se ulkokuori välttämättä mikään kymppi ole.
Taloudellisesti selviävät aina.
Sama kokemus. Mutta mulla kyseessä oli Kauris-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vesimiehet on arvaamattomia. Hyväluonteisia, mutta erakkotyyppejä. Pinnallisia suhteita rakastava seikkailija. Jonkinlaisia narsisteja. Rakastavat itseään vaikka ei se ulkokuori välttämättä mikään kymppi ole.
Taloudellisesti selviävät aina.
Pyh! En ole hyväluontoinen ja olen h-tin köyhä.
Komppaan että vesimies mies on erakkomainen.. Ainakin se mies jonka tunnen, mutta ei Narsisti, vaikka voisi luulla...mutta on vain välillä omissa mailmoissaan hyväsydämmisenä tarkkailijana
Olipas oikeasti pelottavan tarkka kuvaus itsestäni, huh..
t. vesimiesmies
Olisin huolissani, jos tyttöystäväehdokas määrittelisi miehiä sen mukaan mihin aikaan vuodesta nämä ovat syntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Pinnallisia suhteita rakastava seikkailija.
Täysin metsään.
Vesimiehenä sanoisin, että yhtä täysillä kuin osoittaa mielenkiintoaan toiseen, myös uppoutuu välillä omaan sisäiseen maailmaansa ja muihin intohimon kohteisiin, esim. itselläni luoviin projekteihin. Silloin joo voi enemmän seuraa kaipaavalle vaikuttaa siltä, että nyt se katosi. Ja vesimiestä alkaa ahdistaa, jos tuntuu, että toinen yrittää kahlita.
Soita Astral-tv:seen vai mikä se oli ja kysy sieltä apua jos uskot tuollaiseen humpuukiin.
Narsistin piirteitä, ei kannata päätä vaivata. Ei se siitä muutu paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Soita Astral-tv:seen vai mikä se oli ja kysy sieltä apua jos uskot tuollaiseen humpuukiin.
Odotinkin, että tämä kommentti tulee. En ole soittamassa 😁 Mutta joskus sitä vaan huomaa, että useimmat luonteen kuvaukset osuvat nappiin horoskoopin mukaan. Ja joo en itsekkään ole kopio horoskoopistani.
Kunhan halusin kysyä onko tyypillistä...
Ap
Vesimiehet on parhaita. Kansakunnan tukijalkoja..
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinnallisia suhteita rakastava seikkailija.
Täysin metsään.
Vesimiehenä sanoisin, että yhtä täysillä kuin osoittaa mielenkiintoaan toiseen, myös uppoutuu välillä omaan sisäiseen maailmaansa ja muihin intohimon kohteisiin, esim. itselläni luoviin projekteihin. Silloin joo voi enemmän seuraa kaipaavalle vaikuttaa siltä, että nyt se katosi. Ja vesimiestä alkaa ahdistaa, jos tuntuu, että toinen yrittää kahlita.
Tää on mun mielestä hienoa, että elämässä on intohimon kohteita. En itsekkää pidä siitä, että suhteessa tuntee olonsa liian kahlituksi. Mielestäni molemmilla pitää olla omat juttunsa ja menonsa, mutta tietysti myös sitä yhteistä aikaa. Kumpikaan ei ole toisensa omaisuutta. Tämä soutaa huopaa touhu vaan ihmetyttää. Kyllä järjellä tiedän, että jos jitakun oikeasti haluaa, niin sen myös näyttää ja sitä mukaan käyttäytyy.
Ap
Laukesin naisen sisään, kuinka voin keskeyttää raskauden ilman naisen huomaamista?
Mun kokemuksen mukaan tätä miestyyppiä löytyy riittämiin ihan joka merkkiä. Tai sitten vesimiesnaisena vaan vedän ne kaikki puoleeni. Tuollaiset suhteet on aina tosi raskaita, jos itse on ihastunut. Juuri kun hyväksyt että kaikki on ohi, ilmestyy mies kuin tyhjästä takaisin.
Jos se on sittenkin kusipää-mies? Piirteet sopii. Ne on syntyneet 1.1 - 31.12
Ole varuillasi. Onko toinen kuvioissa ja voi olla narsisti.