Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piirre ulkonäössä, johon ihastuit toisessa.

Vierailija
06.02.2022 |

Ei tarvitse olla mikään perinteinen. Vaan joku ehkä erikoinen, josta luulet, että toinen ei ehkä edes tajua miksi siihen tykästyit

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt sellaisista runsaasti hymyilevistä (pepsodent?) miehistä, ehkä sen takia kun itse en osaa. No ei erityisen yllättävä piirre... Eikä varmaan myöskään taivaansiniset silmät? Ja nenä saa olla komea, ei mikään nöpö.

Vierailija
42/51 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole mitään tyyppiä mutta miehellä mantelimuotoiset ruskeat silmät saa usein polvet veteläksi. kunhan mies on kiltti ja mukava <3

Sama, löytyivät lasteni isältä, meripihkan väriset mantelimaiset, vinot silmät (kuin Björkillä), ihan suomalaista alkuperää hän oli (valitettavasti kuoli syöpään liian nuorena).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä pisamat kasvoissa ja punaiset hiukset. Lähemmässä kanssakäymisessä kyljissä selvästi erottuvana ne pienet vinot kylkilihakset.

Vierailija
44/51 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeat poskipäät, valkoiset hampaat

Vierailija
45/51 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti naama, hoikka, pylly ja tissit. Noi pitää kaikki olla kunnossa että sytyn.

Vierailija
46/51 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut tosi heikkona naisiin, joilla on ruskeat silmät ja blondit hiukset. Olen aina rakastanut tuota kontrastia ulkonäössä ja ihan sama onko kyseessä ihan natural ihminen tai vaikka arabi tai latina, joka on hiuksensa blondannut. Tykkään paljon. Nykyisessä tyttöystävässä ihastuin juuri tähän.

Vierailija
47/51 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/51 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat hiukset ja pikkuparta, kulmikkaat kasvot, niin olen myyty.

Vierailija
49/51 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/51 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten pidän ruskeasilmäisistä tummista miehistä, mutta suomalainen syntyperältään pitää olla. Kyllähän jotkut viikingin näköiset miehet viehättävät myös, mutta tummista pidän yleensä enemmän.

Vierailija
51/51 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni hyvä ryhti, ja söpö rako etuhampaiden välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä