Jenni Vartiaisen haastis-kommentit: kakkajuttu voitti nakuilun
Av-mammat veti paskat nokkaansa ja sai järkyttävät halvaukset vaahdotessaan vihaamansa Jenni Vartiaisen Helsinki-päivän konsertin ja Apu-lehden haastatteluista männä vkolla. Kakka-lausunto aiheutti suuremman katastrofin eikä mammat meinanneet pysyä verkkareissaan, mutta kyllä nakuilu-juttu myös herätti suunnatonta närkästystä: "Hyi tajuaisi edes hävetä!!" "Julkisuudenhakua, seksillä ja paskalla huomiohuorausta kun ei pärjää musiikilla bla bla bla...!" Kakka vei kuitenkin voiton nakuilujärkytyksestä. Voi että te mammat ootte aikamoisia, mä luen näitä duunissa ääneen, se on meidän päivän paras viihdytys!
http://www.apu.fi/artikkeli/jenni-vartiainen-kesakeikkailuun-kuuluu-hikoilu-ja-nakuilu
Kommentit (4)
Miksi tästä on tehty palstalla niin hirveä haloo mutta esim.Anna Abreu saa jatkuvasti jaella lausuntoja tyyliin: "Koirani sanoo Instassa: emäntäni tykkää katsoa kun minä pissaan". Eikä kukaan arvostele suu vaahdossa. Ainiin, palstamammat rakastaa Abreuta ja vihaa Jenniä.
Olisikohan nämä aiheet jo vihdoin käsitelty? Finito ja Jennin voi jättää rauhaan.
Jenni V on tämän palstan vihatuin nainen. Ja yllättäen, yksi Suomen kauneimmista naisista. 1+1=2.
Ekan kerran luin nuo haastattelut ja tuntuu kyllä että mammoilla ei ole kaikki kotona kun näistä hermostuvat. Asiallista rentoa juttua Jenniltä ja aika lailla yksittäiset lauseet irrotettu asiayhteydestä ja niistä sitten rähjätään täällä. Jenni on ihana nainen ja olen iloinen että hän yleensä antaa haastatteluja mikä on aika harvinaista.