Kuinka monta hauiskääntöä saat 5kg painolla???
Et varmasti ole vahvempi kuin tämä nainen. Et edes vaikka olisit mies
%26FitnessKommentit (19)
Varmaan joku parisataa. En ole koskaan kokeillut. 22,5kg painolla saan keskitettynä kääntönä 8 toistoa.
Olen mies siis
Ehkä 3… voi olla ettei menis yhtään.
En tiedä, mutta ihan hyvät tissit, mutta karmeeta taustamusiikkia.
Tarpeeks kun heijjaan koko kropalla niin varmasti saan monta 👌
Tosi heikkoon kuntoon olen nyt päässyt, varmaan jotain 8. Parhaimmillaan tuli tehtyä 70kpl 18 kilolla. Älkää päästäkö itseänne ylikuntotilaan. Siinä on jopa vuosien toipuminen, kuten minulla. Ei välttämättä ikinä toivu.
3 kpl vasurilla, 4 kpl oikealla.
T. M45
En ole kokeillut. Teen 10 toiston sarjoja 16kg kahvakuulalla ihan vaan kunnon ylläpitämiseen, ei siis lihasten kasvattamiseen.
Tukee kyynärpään ja heijaa kropalla vauhtia. Ei ole "puhdas suoritus".
Sitäpaitsi tuo on koostettu useasta pätkästä, eli ei ole tehnyt noita yhtäjaksoisesti.
nipottaja kirjoitti:
Tukee kyynärpään ja heijaa kropalla vauhtia. Ei ole "puhdas suoritus".
En nyt näkisi, että kyynärpään tukeminen tekee hauiskäännöistä ei-hauiskääntöjä. Mutta heijaa heijaa, ja ja - ei ole terve tapa.
Olen nainen ja tein hauiskääntöjä 15 kg painolla 12-8-6-sarjalla. En käy enää salilla (korona-aikana loppui).
No tosi monta, en jaksa edes kokeilla. Treenaan hauista normaalisti noin puolet isommilla painoilla. Olen melko pienikokoinen nainen.
5kg on aika olematon määrä. Siihen pääsee joka ikinen, huonokuntoinenkin alle kuukauden treenaamisella.
Ehkä 100.