Vanhemmat jotka ryyppäävät juhannuksena
Mitä mieltä olette vanhemmista jotka vievät lapset juhannuksena hoitoon ja menevät itse ryyppäämään? Mitä itse teet?
Kommentit (36)
Olemme lasten kanssa mökillä koko perhe.
Me ollaan lasten kanssa selvinpäin aatto ja päivä rällätään kavereitten kanssa, lapset on silloin mummolassa maalla. Kaikki ovat tyytyväisiä.
Parempi viedä ne lapset hoitoon kun ryypätä lasten kanssa. Itse olen absolutisti joten ei tuota alkoholi ongelmia meillä
Parempi viedä lapset hoitoon ja sitten ryypätä kun olla lasten kanssa ja ryypätä.
Ihan järkevä valinta. Jos aikuiset haluavat ryypätä, niin on vastuullista pistää lapset silloin turvalliseen hoitoon.
Parempi kai lasten on olla hoidossa kuin mukana ryyppybileissä. Omat lapseni olivat viime juhannuksena isovanhemmilla hoidossa ja itse vietimme kavereiden kanssa mökkijuhannusta, tänä vuonna mökkeillään perheenä isovanhempien kanssa.
Mitäs siitä nyt sitten olisi mieltä, eivät ainakaan ryyppää lasten läsnäollessa.
Ollaan mekin välillä viety lapset hoitoon kun ollaan miehen kanssa lähdetty mökille ryyppäämään. Niin meillä kuin lapsillakin on ollut hauskaa ja se on pääasia.
Tänä vuonna ollaan ihan kotona ja grillaillaan koko perheen voimin. Jos sää sallii, menemme kalastamaan.
Lapset toisilla vanhemmillaan ja me todellakin ryypiskellään koko viikonloppu!
Tietenkin ryypätään koska ilo ilman viinaa on teeskentelyä sekä koko juhannus silloin vain pelkkää vähämielistä teeskentelyä.
Vedetään niin kännit, että vaimosta tulee täysin hävytön antaen miehelle kuin miehelle sekä mies yrittää iskeä jokaisen hameväkeen kuuluvan. Juhannuksen jälkeen sitä sitten hetki mökötetään, mutta unohdetaan koska kuitenkin on ollut hauskaa.
Paras olisi osata ottaa sen verran järkevästi, että voi tehdä sen lasten ollessa paikalla.
En tunne ketään joka olisi traumatisoitunut vanhempien kohtuukäytöstä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:27"]Paras olisi osata ottaa sen verran järkevästi, että voi tehdä sen lasten ollessa paikalla.
En tunne ketään joka olisi traumatisoitunut vanhempien kohtuukäytöstä.
[/quote]joo, alkoholin kohtuukäytöstä kuitenkin
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:20"]
Mitä mieltä olette vanhemmista jotka vievät lapset juhannuksena hoitoon ja menevät itse ryyppäämään? Mitä itse teet?
[/quote]
Olen sitä mieltä, että olis parempi jättää lapset tekemättä noiden, jos ei sen vertaa ne lapset kiinnosta. Härskiä oman edun lapsen edun edelle laittamista.
Saunakaljaa otetaan meillä lastenkin kanssa. Luultavasti isäntä ottaa 1-6 ja minä 0-1. Näin se on ollut ja tulee olemaan, lasten kanssa saunotaan ja katsotaan kokkoa. Meillä alkoholi ei ole tabu. En vie ikinä lapsia hoitoon juhlapyhien takia, meillä on alkoholin käyttö hallinnassa. Ihmettelen jos jollain perheellisellä on pakottava tarve olla ympäripäissään juhannuksena, miksi on pitänyt niitä lapsia hankkia jos niiden kanssa elämiseen ei pysty sopeutumaan?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:28"]
[/quote]
Olen sitä mieltä, että olis parempi jättää lapset tekemättä noiden, jos ei sen vertaa ne lapset kiinnosta. Härskiä oman edun lapsen edun edelle laittamista.
[/quote]
Yksi päivä vuodessa, ja teet heti päätelmän että lapset eivät kiinnosta. Lapsen etu on myös rentoutuneet vanhemmat joilla on omaa aikaa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:27"]
Paras olisi osata ottaa sen verran järkevästi, että voi tehdä sen lasten ollessa paikalla. En tunne ketään joka olisi traumatisoitunut vanhempien kohtuukäytöstä.
[/quote]
Itse ainakin hallitsen kohtuukäytön lasten läsnäollessa, mutta viihdyn myös aikuisten juhlissa joissa otetaan kerralla vähän enemmänkin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:28"]
[/quote]
[/quote]
White trash porukka tekee juuri noin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:27"]
Paras olisi osata ottaa sen verran järkevästi, että voi tehdä sen lasten ollessa paikalla. En tunne ketään joka olisi traumatisoitunut vanhempien kohtuukäytöstä.
[/quote]
Itse ainakin hallitsen kohtuukäytön lasten läsnäollessa, mutta viihdyn myös aikuisten juhlissa joissa otetaan kerralla vähän enemmänkin.
[/quote]etkä ole ainut. Suurelle osalle juhlat ei oo juhlia ilman ryyppäämistä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:32"]
Saunakaljaa otetaan meillä lastenkin kanssa. Luultavasti isäntä ottaa 1-6 ja minä 0-1. Näin se on ollut ja tulee olemaan, lasten kanssa saunotaan ja katsotaan kokkoa. Meillä alkoholi ei ole tabu. En vie ikinä lapsia hoitoon juhlapyhien takia, meillä on alkoholin käyttö hallinnassa. Ihmettelen jos jollain perheellisellä on pakottava tarve olla ympäripäissään juhannuksena, miksi on pitänyt niitä lapsia hankkia jos niiden kanssa elämiseen ei pysty sopeutumaan?
[/quote]
No kuule, voi olla ihan sattumaa että vanhemmat juuri juhannuksena ottavat kuppia kahdestaan tai muiden aikuisten kanssa.
Emme mekään kalenteria tuijottele vaan fiiliksen mukaan mennään. Tänä vuonna osuu nyt sitten juhannukseen minun ja miehen "lapsivapaat" kun isovanhemmat haluavat ottaa lapset yökylään.
Aikamoisia päätelmiä kyllä teette vain sen perusteella, että vanhemmat juuri juhannuksena ovat ilman lapsia liikenteessä.
Minusta taas juhannus on juhla jolloin luodaan perheen traditioita ja se vietetään yhdessä. Mutta en mitenkään väitä, että tämä minulle tärkeä asia olisi ainut oikea tapa.
Ryyppään lasten kanssa