Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nämä salinaiset...??

Vierailija
06.02.2022 |

Mistä nämä salinaiset saavat tämän valtavat energiamäärän ja jaksamisen jotka harrastaa ties mitä voimailua, joka on ihan vapaaehtoista eikä liity kilpailuihin mitenkään..
Mistä se voima tulee lähteä treenaamaan.
Onko se geeneissä vai syödyssä ruuassa, vai missä.
Kertokaa sohvaperunalle.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio, liikunta ja lepo.

Vierailija
2/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla, koska haluan olla energinen ja hyvinvoiva ja hoikka. Jos saliharjoittelusta on muutaman viikon tauko, tunnen itseni vetämättämäksi. Kroppaa kivistää, kun ei tule venyteltyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaminen on vaikeaa, mutta kannattas käydä salilla. Tekee rutiinin. Menee vaikka polkemaan kuntopyörää 20 min., jos muuta ei jaksa tehdä.

Vierailija
4/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 ja se tarkoittaa sitä, että on pakko. Jos en käy salilla, tunnen sen kehossa. Kivistää ja on jäykkä ja kankea olo. Alan tuntea itseni vanhaksi ihan fyysisesti. Toista se oli kolmekymppisenä.

Vierailija
5/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreeni auttaa parhaiten nuskajumeihin, mieluummin käyn salilla kuin lääkärissä. Mieluummin liikun kuin syön lääkkeitä.

Vierailija
6/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin.. Kokeilin päivän tällaista fitness dieettiä, aivan tuskainen nälkä koko ajan

N35 bmi 37

Vierailija
7/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voima liikkua ja syödä puhtaasti tulee päivittäisrutiinista. Kun joka päivä on treenipäivä ja mikään päivä ei ole mässypäivä niin homma sujuu omalla painollaan. Ei tarvitse uhrata hetkeäkään millekään viitsimisjossittelulle.

Vierailija
8/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin käy sääliksi naisia jotka ovat salilla joka päivä ilman lepoa treenaan myös mutta kotona enkä salilla olen muuten normaalipainoinen enkä harrasta dieettejä 💪

Sori naiset ei millään pahalla ❤️

N 28

Vierailija
9/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin.. Kokeilin päivän tällaista fitness dieettiä, aivan tuskainen nälkä koko ajan

N35 bmi 37

Miksi kaikki pitää aina vetää ihan överiksi? Ekaksi mussutat itsesi bmi 37 lukemaan ja sen jälkeen vedät jotain kitudieettiä yhden päivän???

Vierailija
10/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin käy sääliksi naisia jotka ovat salilla joka päivä ilman lepoa treenaan myös mutta kotona enkä salilla olen muuten normaalipainoinen enkä harrasta dieettejä 💪

N 28

Jotenkin käy sääliksi ihmisiä, jotka ovat nukkuneet ne äidinkielen tunnit, joilla välimerkkejä opeteltiin.

Ei millään pahalla, mutta tekstisi muuttuisi paljon ymmärrettävämmäksi välimerkkien avulla.

Vierailija
11/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35 bmi 37

Miksi kaikki pitää aina vetää ihan överiksi? Ekaksi mussutat itsesi bmi 37 lukemaan ja sen jälkeen vedät jotain kitudieettiä yhden päivän???

Miten överiksi? Ei onnistu rento laihdutus eikä tiukka dieetti. Ruoka on kuin huumetta mulle.

Se bmi 37

Vierailija
12/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 28

Jotenkin käy sääliksi ihmisiä, jotka ovat nukkuneet ne äidinkielen tunnit, joilla välimerkkejä opeteltiin.

Ei millään pahalla, mutta tekstisi muuttuisi paljon ymmärrettävämmäksi välimerkkien avulla.

.

onko sillä nyt niin väliä? 😊 olen kyllä ollut hereillä äidinkielen tunneilla

Vierailija
13/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35 bmi 37

Miten överiksi? Ei onnistu rento laihdutus eikä tiukka dieetti. Ruoka on kuin huumetta mulle.

Se bmi 37

Oletko harkinnut terapeutin/psykologin luona käyntiä? Eihän tuo ole normaalia.

Vierailija
14/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35 bmi 37

Se bmi 37

Jos syöt suuria kalorimääriä päivittäin, ja ruoka on sinulle kuin huumetta, niin sun on välttämätöntä harrastaa rankkaa liikuntaa lähes päivittäin. Se on ainoa keino jos et halua syödä itseäsi ennenaikaiseen hautaan.

Vierailija
15/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 28

.

Et ole, koska et pysty edes tehtävänantoa seuraamaan. Luepa aloitus uudelleen ja mieti, mitä lisäarvoa panoksesi toi.

Vierailija
16/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35 bmi 37

Se bmi 37

Oletko harkinnut terapeutin/psykologin luona käyntiä? Eihän tuo ole normaalia.

Ei varmaankaan ole normaalia, mutta en osaa elää muuten. Säännöstely ruuan suhteen, kiellot, ne tekee elämästäni ankeaa.

Nyt on syy nousta aamulla.

Näytän hirveältä, mutta ainakin saan syödä ihan mitä haluan ja kuinka paljon haluan.

Bmi 37

Vierailija
17/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35 bmi 37

Se bmi 37

"En mä pysty" on sellainen asenne jolla ei kyllä moni muukaan asia onnistu, kuin syöminen ja liikunta.

Vierailija
18/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 28

.

Ei sitä juuri huomaa. Ja kyllähän sillä on väliä.

” joka päivä ilman lepoa treenaan myös mutta kotona enkä salilla olen muuten normaalipainoinen”

- Salilla olet muuten normaalipainoinen?

- Joka päivä treenaat ilman lepoa?

Vierailija
19/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35 bmi 37

Se bmi 37

Jos syöt suuria kalorimääriä päivittäin, ja ruoka on sinulle kuin huumetta, niin sun on välttämätöntä harrastaa rankkaa liikuntaa lähes päivittäin. Se on ainoa keino jos et halua syödä itseäsi ennenaikaiseen hautaan.

6x viikossa tulee päivän aikana 12 000 askelta.

Mutta eipä se mitään hyödytä, jos pahimpina päivinä menee 5000 kcal..

Bmi 37

Vierailija
20/33 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35 bmi 37

Se bmi 37

"En mä pysty" on sellainen asenne jolla ei kyllä moni muukaan asia onnistu, kuin syöminen ja liikunta.

Olen aloittanut laihduttamaan tänäkin vuonna jo 5 kertaa. En vaan onnistu, aina löydän itseni syömästä.

Bmi 37