Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljän lapsen äiti vastailee kysymyksiin :)

Vierailija
15.06.2015 |

Mies on paljon reissussa ja paljon pyöritän yksin arkea.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:46"]Olen minäkin 4 lapsen äiti, mullapa kaikki lapset alle kouluikäsiä. Eihän sulla ole mitään vaikeutta kun kolme on jo omatoimisia, niinhän sinä varmaan kuvittelit että joku ihailisi sua kuinka sinä jaksat valtavan perheesi kanssa!

Neljä lasta lasketaan jo suurperheeksi, mutta ei tämä musta vielä paljoa ole, haluaisin lisääkin jos raskausajat eivät olisi aivan kauheita, ja kun sit pitäs taas taloakin isontaa ja auto vaihtaa 7-paikkaseen...
[/quote]En mitään ihailua kaipaa. Muistan miten itse kaipasin kolmen lapsen äitinä kuulla kokemuksia minkälaista on neljän kanssa kun harkittiin neljättä itsekin. Tämän vuoksi aloitus. En ymmärrä lainkaan näitä "kenellä on rankinta" -vertailuja. Ei elämän ole tarkoitus olla rankkaa vaan nautittavaa.

Vierailija
22/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tämä mustakaan tunnu edes isolta tai edes suurperheeltä. Luonnolliselta tuntuu lähinnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:46"]Olen minäkin 4 lapsen äiti, mullapa kaikki lapset alle kouluikäsiä. Eihän sulla ole mitään vaikeutta kun kolme on jo omatoimisia, niinhän sinä varmaan kuvittelit että joku ihailisi sua kuinka sinä jaksat valtavan perheesi kanssa!

Neljä lasta lasketaan jo suurperheeksi, mutta ei tämä musta vielä paljoa ole, haluaisin lisääkin jos raskausajat eivät olisi aivan kauheita, ja kun sit pitäs taas taloakin isontaa ja auto vaihtaa 7-paikkaseen...
[/quote]

Mistä sinä nyt noin olet katkeroitunut? Varastiko ap kaiken huomion ja vei marttyyriäidin viittasi? :( Jaxuhaleja! ♡

Vierailija
24/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:46"]Olen minäkin 4 lapsen äiti, mullapa kaikki lapset alle kouluikäsiä. Eihän sulla ole mitään vaikeutta kun kolme on jo omatoimisia, niinhän sinä varmaan kuvittelit että joku ihailisi sua kuinka sinä jaksat valtavan perheesi kanssa! Neljä lasta lasketaan jo suurperheeksi, mutta ei tämä musta vielä paljoa ole, haluaisin lisääkin jos raskausajat eivät olisi aivan kauheita, ja kun sit pitäs taas taloakin isontaa ja auto vaihtaa 7-paikkaseen... [/quote] Mistä sinä nyt noin olet katkeroitunut? Varastiko ap kaiken huomion ja vei marttyyriäidin viittasi? :( Jaxuhaleja! ♡

[/quote]

Heheh, pitäisi järjestää jotkin mamalympialaiset juuri tällaisille äideille! Kilpailulajeina voisi olla vaikkapa vaipanvaihto ja samanaikainen perunoidenkeittäminen siten, että sylissä on vauva ja lahkeessa roikkuu taapero, AV:n selailu aviomiehen vongatessa seksiä, päivähoitopaikan varaaminen maasturilla ajaen sekä unettomuusmaraton Pikku Kakkosen huutaessa 24/7. Otettaisiin äidistä mittaa! :D ps. mullapa onkin 17 lasta ja ne on kaikki alle kouluikäisiä, lälläspyy!

Vierailija
25/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko pissa housuun :( sääliks käy miestäsi

Vierailija
26/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:46"]

Olen minäkin 4 lapsen äiti, mullapa kaikki lapset alle kouluikäsiä. Eihän sulla ole mitään vaikeutta kun kolme on jo omatoimisia, niinhän sinä varmaan kuvittelit että joku ihailisi sua kuinka sinä jaksat valtavan perheesi kanssa!

[/quote]

Sinuako sitten pitäisi ihailla kun lapset on alle kouluikäisiä? Vai miksi noin vähättelevä viesti?

Vierailija
27/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteeni on että 4lasta ei ole vielä suurperhe..itse vartuin 4lasta +2 aikuista perheessä eikä se edes tuntunu paljolta.. Nyt meillä on uusiperhe ja lapsia tällä hetkellä yhteensä 5 joista 3asuu vakituisesti meillä.. Välillä tuntuu että saadaan kaupoilla pitkiä katseita vaikka ikä erot on melkoiset.. Vanhin täytti juuri 16v ja nuorin on 1,5v..onhan toi autokin aika iso8paikkainen vanha taksi.. En halua mitään kysyä vaan onnittelen :)

Vierailija
28/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulen että olet se sama "suurperheen" äiti joka säännöllisesti aloittaa keskustelun täällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi