Nuoret tätimäiset naiset
Minua huvittaa nämä tätimäiset, nuoret naiset. Pukeutuvat jakkuihin, jotka ostettu kuitenkin jostain halpaketjusta ja sitten se iso käsilaukku :-D Ja kauhean koppavia, etuilevat jonoissa yms. Minä olisin nauranut tuossa iässä, jos joku olisi pukeutunut tai käyttäytynyt noin. Wanna be aikuisten oikeesti
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:42"]
Eiköhän ne pikkuvanhasti pukeutuvat neitokaiset ole yleensä ikuisia yksineläjiä.
[/quote]
Mitä pahaa siinä on? Voin hyvin elää yksin, mutta saan seuraa tosipaikan tullen.
[/quote]Ei kai siinä mitään pahaa ole mutta on se aika huvittavaa kun joku parikymppinen nainen kulkee suu mutrussa kadulla joku äidin komerosta varastettu villatakki päällä ja luulee ettei oma jätös haise ;) Oi aikoja....
Eiköhän ne pikkuvanhasti pukeutuvat neitokaiset ole yleensä ikuisia yksineläjiä.
[/quote]
Mitä vittua sä selität :D
Niitä just himoitaan. Itseänikin ärsyttää kun vanhat haahkat yrittävät jäljitellä teinityyliä, vaikka näyttäisivät seksimmiltä paremmin pukeutuneina.
Koska se on nyt muotia. Syytä siis niitä, jotka ne vaatteet on suunnitelleet.
Mikä takki pitäisi olla päällä jos ei jakku tai bleiseri? Kelpaako nahkatakki vai pitääkö olla trenssi vai tuulitakki vai maihari vai?
[/quote]
Haha, eiku nyt mä muistan! Olet se sama mies, joka aikoinaan antoi naisille jotain ihan käsittämättömiä pukeutumisvinkkejä ja jankkasi kolme sivua "tummista farkuista ja valkoisesta trikoopaidasta" nuoren naisen univormuna :D
Osuk?
[/quote]
Mitä vikaa siinä sitten on? Minä olen aina ollut klassisen tyylinen nuorenakni ja joo, olen ikuinen yksineläjä, sinkku näin nelikymppisenäkin. Mutta en ole koskaan mitää miestä tahtonutkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:57"]
[/quote]
Haha, eiku nyt mä muistan! Olet se sama mies, joka aikoinaan antoi naisille jotain ihan käsittämättömiä pukeutumisvinkkejä ja jankkasi kolme sivua "tummista farkuista ja valkoisesta trikoopaidasta" nuoren naisen univormuna :D
Osuk?
[/quote]
Haastoit palstalaiset etsimään muotiblogia, jossa jollain tytöllä olisi hame päällä ja väitit hamettakin tätimäiseksi asuksi!
Sulla on outo pakkomielle. Ja huono maku :D
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:54"]
[/quote]
Mitä vittua sä selität :D
Niitä just himoitaan. Itseänikin ärsyttää kun vanhat haahkat yrittävät jäljitellä teinityyliä, vaikka näyttäisivät seksimmiltä paremmin pukeutuneina.
[/quote]Taidanpa vetää henkselihousut ja kulahtaneen flanellipaidan päälle näin miehenä jos pikkuvanhasti pukeutuminen herättää kiinnostuksen. Vielä reinot jalkaan niin avot.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:57"]
[/quote]
Osuk?
[/quote]Väärin, yritä uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:58"]
[/quote]
Mitä vikaa siinä sitten on? Minä olen aina ollut klassisen tyylinen nuorenakni ja joo, olen ikuinen yksineläjä, sinkku näin nelikymppisenäkin. Mutta en ole koskaan mitää miestä tahtonutkaan.
[/quote]Onnea vaan sulle, tuskin kovinkaan moni mies tahtoi suakaan.
[/quote]
Mitä pahaa siinä on? Voin hyvin elää yksin, mutta saan seuraa tosipaikan tullen.