Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan jäänyt kiinni miehellesi tai tuttavallesi

Vierailija
15.06.2015 |

Av:lla avautumisesta tai ns. ''paskanpuhumisesta''? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:22"]

Voihan siitä jäädä kiinni varsinkin jos kerrot esim. ongelmista miehesi kanssa ja keskusteluista sanasta sanaan :D Työpaikalla tuli viime vuonna pientä kärhämää kun eräs kahvipöytäkeskustelu oli päässyt av:lle asti ruodittavaksi..

[/quote]

Nojoo, en kerro tällaisia asioita täällä. Jos poden jotakin suurta murhetta parisuhteessa, en IKINÄ jaa sitä AV:lle, täällä ei saa asiallisia kommentteja edes moiseen. Mielensä paihoittaa vain entisestään. Enkä muutenkaan ikinä hauku ystäviä, Facebook-kavereita tai miestä julkisesti missään. Olisi todella huonoa ja asiatonta aikuiseltä ihmiseltä.

Eikun joo... Kerran olen antanut paukkua yleisellä tasolla hiemaan koko sukuuni liittyvästä ilmiöstä, olin todella vihainen ja turhautunut, enkä voinut oikein kenellekään suoraan sanoakaan moisesta. Olin niin tuohduksissani siitä, että tietyn lahkon edustajat ovat aina kärppänä haaskalla, kun joku iäkäs ja varakas sukulainen on kuolemaisillaan. Varmstavat, että tekee elämän ehtoossa muutoksia testamenttiin. Heti kuoleman jälkeen tyhjennetän talo, muistoesineet, huonekalut ja ihan kaikki omiin jemmoihin. Itketti, kun itsellenikään ei jäänyt mitään muistoa rakkaasta ihmisestä näiden ahneiden käsistä.

Se ketju tosin poistettiin, taisi osua sen uskovaisen moderaattorin lihaan piikkinä.

Vierailija
2/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten sellaisesta jäädään "kiinni"? Kyllä mulla ainakin mies ja koko perhe tietää että vietän täällä joutoaikaani. Tietää moni kaverikin, jopa oma äiti :D Hänkin muuten lukee palstaa välillä (ikää 67)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siitä jäädä kiinni varsinkin jos kerrot esim. ongelmista miehesi kanssa ja keskusteluista sanasta sanaan :D Työpaikalla tuli viime vuonna pientä kärhämää kun eräs kahvipöytäkeskustelu oli päässyt av:lle asti ruodittavaksi..

Vierailija
4/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tosin jos avaudun jostain omakohtaisesta kokemuksesta, muuttelen yksityiskohtia sen verran että tunnistaminen olisi kyllä todella vaikeaa.

Muahahahahha.

Vierailija
5/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että olis vaan niin mehukasta kun joku salarakas tai pettäjä jäis tämän palstan avulla kiinni :D

Vierailija
6/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole. Mies ei tiedä tämmösistä enkö todellakaan lähde kavereille avautuu että niin, siellä aaaaveeeellä...! Ja omia asioitani en tänne levittele ollenkaan. Kerron kyllä mielipiteitäni, mutta muuten en omasta elämästäni tasan mitään. Tämä on mulle viihdettä, tosielämästä erillistä. Enkä todellakaan tee provoja.

Vierailija
7/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehelle, vaan teini-ikäiselle pojalle, tuli kotiin ja mulla oli läppäri auki, olin keittiössä käymässä ja ihan varmasti näki.Tiedän että käy ylilaudalla ja varmaan provoaa tänne. Nyt saa sitten kuulla kotona heittoja av-mammoista.prkl. Jos luet tän, niin mamma saattaa pistäytyä ylilaudan puolella joku päivä :D