Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lähtenyt suhteesta ja silti yhä rakastanut miestä?

Vierailija
15.06.2015 |

Tai naista?

Miksi lähdit? Kaduttaako ikinä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, koska lähti inttiin. Ollaan kyl nähty, läheisissäkin merkeissä että kattoo nyt kunhan sieltä palaa. Kaduttaa se mitä sanoin sille.

Vierailija
22/30 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenyt, koska mies ei tehnyt mitään suhteemme eteen ja esimerkiksi seksielämä oli ollut täysin kuollut jo useamman vuoden. Rakastin häntä, mutta ei ollut vaihtoehtoja, koska koin että hän oli hylännyt minut. Kipeää ja vaikeaa se oli ja irti päästäminen kesti kauan, mutta en ole sitä koskaan katunut, koska tiesin koko ajan että se oli ainut oikea vaihtoehto. Olemme ihan hyvissä väleissä nykyään kun satumme törmäämään. Pidän hänestä paljon edelleen ja hänkin mitä ilmeisimmin minusta, ja totta kai välillämme on myös tietynlaista rakkautta ja lämpöä yhteisen historian takia, mutta en koskaan haikaile hänen peräänsä enkä voisi kuvitellakaan yhteenpalaamista. Meidän välimme ovat parhaat juuri näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mutta palattiin yhteen. Molemmat tosi nuoria ollaan mut ei erossa olo muuttanu mitään.

Vierailija
24/30 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:29"]

Tai naista? Miksi lähdit? Kaduttaako ikinä?

[/quote]

Kyllä. Mutta se oli niin, katua ei voi.

Vierailija
25/30 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jättänyt sekdiaddiktin. en vain kestänyt sitä, että toinen näkee mut pelkkänä lihanpalana, joka on velvollinen jatkuvasti tyydyttämään toisen ihmisen tarpeita. kohtelin häntä rakastavasti kokonaisena ihmisenä ja mä olin vain pelkkä kassientyhjennyspaikka.

Vierailija
26/30 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni yli kaiken mutta en ole enää onnellinen hänen kanssaan. Miehessä on rutkasti negatiivisia puolia joista jokainen yksistään riittäisi eron syyksi mutta tän rakkauden vuoksi olen jatkanut suhdetta...

Vierailija
27/30 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, en ois kestänyt sitä ikävää armeija aikana. Oisitte nähnt meidät vikana yhteisenä päivänä.. maattiin sängyllä ja molemmat itkettiin :D

Vierailija
28/30 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 03:05"]Kyllä, en ois kestänyt sitä ikävää armeija aikana. Oisitte nähnt meidät vikana yhteisenä päivänä.. maattiin sängyllä ja molemmat itkettiin :D
[/quote]

Siis oikeastikko ei pariskunta muka kestä inttiä? Oma mies meni inttiin 2kk seurustelumme jälkeen. Nähtiin aina kun mies pääsi lomille. Vuoden siellä oli ja hyvin kestettiin se koko aika. Välillä ikävä oli kova kun yhdessä välissä oli 1kk putkeen eikä nähty, mutta ei se suhdetta huonontanut yhtään. Edelleen onnellisesti yhdessä 5v tuon jälkeen.

Tää nyt oli vaan mun kokemus ja näkemys... mun mielestä on tosi hassua\outoa että suhteen täytyy päättyä intin takia. Mutta kukin tyylillään tottakai!

Vierailija
29/30 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yhtä rasittavaa tapausta (viina & vieraat naiset jne) katselin turhan kauan mutta kun toisen päässä ei liikkunut mikään muu kuin kusi niin loppui se rakkauskin mun osalta. Oli helppo jättää tyyppi loppujen lopuksi.

Vierailija
30/30 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin lopussa olevani rakkausautomaatti. Täysin antava osapuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi