Hotelli seksiviikonloput.
Päiviä.Pariskunnat pidättekö irtiottoja hotelleissa.missä pääsee harrastaa kunnon seksiä ilman lasten kiinnijäämistä.pääsee harrastaa vähän rajummin ja ilman kiinni jäämisen pelkoo.onko leluja ja seksivaatteita mukana.laittakaa hyviä kokemuksia.
Kommentit (10)
Itse kävin varaamassa ens viikonlopuksi meille hotelli huoneen.aattelin samall ottaa vähän seksileluja mukaa muutama hieromasauva isompi ja vähän pienempi,hierontaöljyä.uus ylläri ois myös rakastelutyyny.täytyy vaimo yllättää.sillä.sillä.sais perseen vähän parempaa asentoo ja muutenki ois parempi nuolla pillua kun on hiukan koholla.katsotaa mitä käy.
Harvemmin kyllä vaimokkeen kanssa hotellia tarvitaan seksiin, mutta tyttöystävien kanssa useinki. Meillä on kans sellanen vaimo ettei anna tuoda tyttöystäviä kotiin nii joutuu hotellissa, ei ymmärrä ollenkaan kuinka kallista se on, sillä rahalla se ostais lapsille vaatteita ison kasan. kannattais kyllä suostuu ennemmin. Mies 30v
Kaikkia ihmeellisiä nipottajia tekin äijät naitte. Meillä emännän tehtäviin kuuluu hommata tyttöystävät, hoitaa niiden kyydit ja puhua ne halukkaiksi. Minä korskea orhi vai nain.
Seksiä ilman lasten kiinnijäämistä... Hmmm
En halua sellaista harrastaa.
Minulle hotelliseksi on lähinnä pakkopullaa. Vaimo ei anna tuoda tyttöystävää kotiimme. Mutta tietysti otan kaiken ilon irti hotellissa.
Mies tykkää yllättää ja vie mut pari kertaa kuukaudessa joko laivalle tai kylpylään, joskus vaan johonkin hienoon hotelliin ja siellä sitte tehdään kaikennäköistä mitä tulee mieleen. Tosin ei oo kotona lapsia mutta kyllä se hotelliseksi on ihanaa.
Varasin ens kuuksI huoneen poreammeella. Tuo sopii varmasti ihanteellisesti pareille joilla on muutenkin vilkas seksielämä, muuten ei kannata varmastikaan mitään ihan hirveän suuria odotuksia ladata hotellireissulle ettei tule paineita tai pettymyksiä kummallekaan.
Meillä seksiä on välillä enemmän ja joskus vain muutaman kuukauden välein, seksi on ihan tavallista ilman mitään vaatteita tai leluja (mies ei halua ja hän pihtaa välillä). Enkä kertonut miehelleni että just seksiä ajattelin hotellireissuun. Mutta toiveissa on että saisin kunnon vähän rajummat kyydit ja vähän pidemmällä kaavalla. Pitää vain itse olla aktiivinen ja vähän suunnitella etukäteen tai siitä tulee tavallinen hotelliyöpyminen eli ehkä seksiä aamulla tai sitten ei.
Kallistahan se on hotellissa käydä panemassa, mutta voi hyvin onnistuessaan virkistää pitkäänkin arkiseksiäkin, ja ihanaahan se on kun ei tarvitse ääniä varoa tai pelätä että joku tulee ovesta!
-mrs.ZZ
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:31"]Minulle hotelliseksi on lähinnä pakkopullaa. Vaimo ei anna tuoda tyttöystävää kotiimme. Mutta tietysti otan kaiken ilon irti hotellissa.
[/quote]
Ihme vaimo sulla kyllä.
N32v
Tätä tehdään meillä n. pari kertaa vuodessa. Kaikki mahdolliset pelit ja lelut matkaan ja johonkin vieraaseen ympäristöön.
Mukava leikki on esim. mennä puolityhjään hotellibaariin oluelle ja vaimo tulee tunnin laittautuneena tyrkylle. Annan muutaman ensin yrittää iskeä ja korjaan sitten potin näyttävästi. Saumasukat kerää katseita...
Up!