Olen Silvia. Kysykää mitä tahansa!
Verkligen, vad som helst!
Kommentit (33)
Teeskenteletkö kun näytät aina niin onnelliselta ja iloiselta lööpeistä huolimatta?
No se jatkuva hymy johtuu pienestä epäonnisesta operatiosta - tikit olivat liian tiukalla. No, se ei haittaa kun on oltava hymy korvissa koko ajan muutenkin. Tekee asian helpommaksi koska aina ei oikeasti hymyilytä.
Nå, elämässä sattuu joskus hassuja pikkujuttuja - täällä oli nyt tuuria mukana.
Olen käynyt! Olin pukeutunut vähän salapukuun etten joutuisi siihen huvittavaan televisio-ohjelmaan. Ostin tarjouskorista 7 veljestä -villalankaa. Vesa on hyvin hassu kiva poika.
Waren Sie am Samstagabend richtig besoffen, wie es auf einem Bild scheint? Na ja, es ist nicht keicht, seinen Sohn an eine andere Frau zu verlieren. Da kann es sogar passend sein, ordentlich zu saufen. War der Katzenjammer am Sonntag schlimm?
Na ja, besoffen doch nicht aber sicher beschwipst. Gehört ja zu dieserlei Feten. Ich hattu kenen Kater aber meinem Alten ging es schon ein wenig schlecht.
Herregud vad ni är tysta här! Ovatko suomalaiset näin ujoja? Så sött!
Tykkäätkö Sofiasta? Ja millaisia ohjeita olet hänelle antanut prinsessana oloon?
Javisst tyckään Sofiasta. Hän on kuin minä nuorena. Sanoin vain että ei enää saa mennä käärmealan asiantuntijalehtiin.
Hej! Olen täällä taas - oletteko tekin?