Metrossa mieheni naama ei miellyttänyt vaunutaaperoa :D
Istuttiin niin päin, että vaunussa istuva 3-4 -vuotias katseli suoraan meitä. Melko pian lapsi keskittyi tuijottamaan isokokoisen kaljun mieheni naamaa, josta parta oli ajettu viimeksi vajaa viikko sitten. Parin minuutin kuluttua alahuuli kääntyi kiukkuiseen murjotusasentoon ja tämän jälkeen kaksi pintä kättä kurottui vetämään vaunujen kuomun edestä niin alas, ettei katsekontaktia enää ollut.
Meidän esikoinen on vielä mun vatsassa, joten mistä ihmeestä tässä nyt oikein oli kysymys?
Kommentit (16)
Voi kiesus,täytyykö sitä muuttaa ulkonäökään että jokainen ventovieras mukula hyväksyisi.
No en jaksais ees miettii tollasta. Muksut voi tehdä just tollasta kelle vaan. Ei välii parroista. Älä mieti niin paljon turhanpäiväsiä asioita. Ja onnea raskaudestasi.
Ei 3-4-vuotias ole mikään taapero.
Arvioitkohan lapsen iän vähän yläkanttiin..
Lapsi ei vain ole tottunut näkeen tuonnäköisiä. Esim. tummat hiukset, parta, voimakkaat silmälasit voi pelästyttää jos lähipiiri on vaaleaa ja lasitonta.
Juuri tuon takia en pidä lasten seurasta. Ovat ennakkoluuloisia, epärationaalisia ja epäkohteliaita. Kyvyttömiä asettumaan kanssaihmisen asemaan. Monet ovat tuollaisia töykeitä öykkäreitä vielä aikuisenakin, enkä näidenkään kanssa oikein tule toimeen.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:10"]
Ei 3-4-vuotias ole mikään taapero.
[/quote]
Kyllä 3-vuotiaan voi vielä taaperoksi laskea.
Mä meinasin joskus kuolla häpeästä tokmannin kassajonossa. Mun 3v rupes tuijotteleen viereiseen jonoon ja yhtäkkiä reippaalla äänellä sano äiti tolla tädillä on iso nenä. Ok, tädillä kyllä oli iso nenä mutta mä toivoin maan aukeevan siitä kohtaa että voisin vajota sinne piiloon. Yritin sitte tarjota ipanalle meidän kärryistö tavaroita jotta täti unohtuis.
Voi lapsiparkaa :'D
Kannattanee miehesi käydä naamatohtorin pakeilla.
Tai ajaa parta. Itse olen kyllä tottunut miehen tummahkoon ja tuuheaan sänkeen, mutta ehkä pienet ihmistaimet eivät ole. Hassua, sillä mieheni on mitä kiltein mies.
ap
Lasta alkoi varmasti vain ujostuttaa, jos te molemmat katsoitte häneen.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:18"]
Juuri tuon takia en pidä lasten seurasta. Ovat ennakkoluuloisia, epärationaalisia ja epäkohteliaita. Kyvyttömiä asettumaan kanssaihmisen asemaan. Monet ovat tuollaisia töykeitä öykkäreitä vielä aikuisenakin, enkä näidenkään kanssa oikein tule toimeen.
[/quote]
Sama. Itsekkäitä olentoja. Alan tykkäämään lapsista vasta sinä päivänä, kun yksi niistä kysyy mitä minulle kuuluu.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:54"]
[/quote]
Sama. Itsekkäitä olentoja. Alan tykkäämään lapsista vasta sinä päivänä, kun yksi niistä kysyy mitä minulle kuuluu.
[/quote]
Kyllä meidän taapero kysyy! Kysyy paljon muutakin...
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:54"]
[/quote]
[/quote]
No ei tämä nyt ole mitenkään ennenkuulumatonta.
Meidän 2,5wee ei halua tällä hetkellä katsekontaktia heti kehenkään tuntemattomaan aikuiseen. :D painaa pään mun reiteen tai vetää huppunsa eteen tms. "Pelkää" kaikkia. ;) Hetken. Voisin kuvitella, että jos tuntematon mies katsoisi päin, saati hymyilisi, vilkuttaisi tai sanoisi moi, niin reaktio olisi sama. Ei mitään henkilökohtaista. :)