Ruokakaupan toimituksesta puuttui tuotteita, onko vastaavia kokemuksia?
Tein jo reklamaation, mutta tulin tässä vastausta odotellessani kyselemään muiden tietoja tai kokemuksia.
Tilasin hypermarketin kotiinkuljetuksella parin viikon ruoat. Tilauksessa, keräysvahvistuksessa ja kuitissa näkyi oikea määrä eli 20 kpl erästä tuotetta, mutta laatikossa oli vain 10 kpl. Aiemminkin on jokin yksittäinen tuote jäänyt saapumatta, ja hinta on aina palautettu tililleni. Nyt alkoi kuitenkin syystä tai toisesta askarruttaa se, mitä tapahtuu, jollei kauppa uskokaan sitä, että tuotteita puuttui. Minullahan ei ole mitään tapaa todistaa asiaa, kun ei valvontakameroitakaan ole.
Onko teille käynyt niin, että reklamaatiotanne puutteista ei ole uskottu?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Kerääkö ne siellä hypermarketissa tuotteet hyllystä? Siellä on valvontakamerat ja lisäksi voivat tarkistaa hyllysaldot (jos siis epäilevät, että huijaat).
Onhan siellä, mutta ei tämä niin iso asia ole, että valvontakameroita ryhdyttäisiin tutkimaan.
Tuota hyllysaldoa en tullut ajatelleeksikaan. Siitähän ainakin summittaisesti näkee, onko eroja. Tämä ei ole sellainen tuote, joka olisi myymälävarkaidenkaan ensimmäinen valinta eli siinä mielessä hävikkiä. Kiitos vastaamisesta! :)
Kerääkö ne siellä hypermarketissa tuotteet hyllystä? Siellä on valvontakamerat ja lisäksi voivat tarkistaa hyllysaldot (jos siis epäilevät, että huijaat).