Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko onnellinen? Jos et, niin mikset ole?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En. Olen eronnut ja täytyy myöntää, että elämäni on ollut sen jälkeen onnettmampaa, vaikka toisin erotessani luulin. Koko elämäni olen mennyt läpi päivä kerrallaan, kolhuja tulee, mutta olen ajatellut olevani perusonnellinen. Nyt tajuan, että suhde, toinen ihminen, vaikka epätäydellinen olikin, teki minut onnelliseksi. Vituttaa. Yritän nousta aamulla ylös iloisena, vaikka tekisi mieli maata sängyssä koko päivä. Tapailen väärää miestä, olen väsynyt työhöni ja koko elämääni. Hyviä päiviä on aina vain vähemmän.