Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä pitkäaikaistyötön mitä teet jos et työllisty ikinä?

Vierailija
15.06.2015 |

Onko täällä ketään yli 2-3v työttömänä ollutta. Mietittekö koskaan mitä teette jos ette saa töitä ikinä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:55"]Viime vuonna pari kk töitä. Muuten työttömänä vuoden 2012 alusta lähtien. Nyt tosin sairaslomalla työttömänä olemisesta. Sairaseläke varmaan häämöttää pian. Haulikonpiippua miettinyt vuosikaudet ja varmaan toteutankin jos en työkuntoon tule. Ens elämässä sitten uusi yritys. [/quote] Ei ole toista elämää. Kaikki on tässä ja nyt. Ylös sohvalta, josset itse pysty, pyydä apua.

[/quote]

Ei sekään haittaa vaikka jäisi viimeiseksi. Kaiken kaikkiaan paska maailma jota ei tule ikävä. Ja kyllä, en pääse omin voimin mihinkään enää..

Vierailija
2/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna pari kk töitä. Muuten työttömänä vuoden 2012 alusta lähtien. Nyt tosin sairaslomalla työttömänä olemisesta. Sairaseläke varmaan häämöttää pian. Haulikonpiippua miettinyt vuosikaudet ja varmaan toteutankin jos en työkuntoon tule. Ens elämässä sitten uusi yritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi ollut ihan oikeissa töissä n. 15 vuotta sitten. Töitä olen hakenut, mutta ei minua huolita mihinkään. Välillä olen sen 2 vuotta palkkatuella jossain järjestössä (joihin pääsee vain tietyn työttömyysajan jälkeen ja mahdollisuutta jatkoon ei ole) ja työvoimakoulutuksia olen useamman käynyt. Tämän 15 vuoden aikana olen työttömänä kotona maannut vain 2 vuotta, yksi kolmen vuoden äitiys/hoitovapaajakso tuohon myös sisältyy.

Ehkä vielä jonain päivänä työllistyn virallisesti. Seuraavaksi aion hakea laitoshuoltajan koulutukseen, luulisi myös töitä saavan.

Vierailija
4/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tahallaan työtön joten vain hyvä jos en ikinä työllisty.

Vierailija
5/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa töitä, niin epäilemättä vain jatkan palstailua niin kuin edelliset 10 vuottakin.

Vierailija
6/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen tietysti. :) Arvostan vapaa-aikaani.

Vierailija
7/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa miettiä. Olen elämäni ekaa kertaa työtön, ollut nyt tasan 4 viikkoa. Ja olen tiennyt töiden loppumisesta jo tovin ja hakenut varmaan 100 paikkaa kevään aikana. Neljä haastattelua, nollatulos. Pahin oli haastattelu, jossa haastateltiin neljä, joista valittiin yksi ja kaksi varasijoille. En ollut edes varasijalla vaan porukan huonoin, vaikka mielestäni haastattelu meni hyvin.

Olen jo nyt ihan maassa. En kelpaa mihinkään, vaikka haen vain tavallisia töitä ja kaikki muut samalla taustalla tuntuu napsivan helposti töitä. Pätkäkin kelpaisi.

Vierailija
8/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä sit vaan elän eteenpäin päivä kerrallaan kuten tähnkin asti. Harrastelen kaikenlaista ja otan rennosti.

Vierailija
9/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:55"]Viime vuonna pari kk töitä. Muuten työttömänä vuoden 2012 alusta lähtien. Nyt tosin sairaslomalla työttömänä olemisesta. Sairaseläke varmaan häämöttää pian. Haulikonpiippua miettinyt vuosikaudet ja varmaan toteutankin jos en työkuntoon tule. Ens elämässä sitten uusi yritys.
[/quote]
Ei ole toista elämää. Kaikki on tässä ja nyt. Ylös sohvalta, josset itse pysty, pyydä apua.