Auttakaa koiralliset!! Meidän kohta 1v uros on ruvennut
piehtaroimaan toisen koiran pask***a. Menee ihan sekaisin onnesta kun löytää tuollaisen aarrekasan! Mä olen pessyt koiraa useamman kerran viikon sisään, hermo menee! Eivät kaikki kasat kelpaa, vaan pitää löytää se special! Miksi koira tekee noin?
Kommentit (13)
Metsästyskoira piahtaroivat jossain voimakkaan hajuisessa, että saavat oman hajunsa pois. Saaliseläimet eivät haista tulevaa vaaraa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:00"]
piehtaroimaan toisen koiran pask***a. Menee ihan sekaisin onnesta kun löytää tuollaisen aarrekasan! Mä olen pessyt koiraa useamman kerran viikon sisään, hermo menee! Eivät kaikki kasat kelpaa, vaan pitää löytää se special! Miksi koira tekee noin?
[/quote]
Eiköhän se spesiaalikasa ole jonkin muun kuin koiran. Ei pedon kannata naamioitua pedoksi.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:00"]
[/quote]
Eiköhän se spesiaalikasa ole jonkin muun kuin koiran. Ei pedon kannata naamioitua pedoksi.
[/quote]
Oletko varma että on koirankakkaa.. Meillä koira saa parhaimmat kiksit ihmisenpaskasta. Sitä onnenpäivää kun tuli metsässä paskassa pyörinneenä ja paskanen pipo suussa. Oli ilmeisesti hiihtäjälle tullut hätä.. Voi yrjötys..
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:03"]
Koiralle tyypillistä käytöstä. Syytä en tiedä. Meillä kelpaavat piehtaroimiseen myös linnunraadot ja kalanjätökset. Haju on hirveä :(
[/quote]
Tuo paskassa piehtarointi periytyy kaukaa sieltä ajalta kun koira oli vielä susi, laumassa voimakas haju korostaa suden asemaa laumassa.
Meidän toinen koira(tyttö) tekee tuota, toinen (uros) ei. Sanommekin aina kun vahinko on päässyt tapahtumaan ja ihana raato tai jätös hyödynnetty että koira tuoksuu Chanel-kolmoselta - ja sitten pesulle. Eläinten tervashampoo miellyttää ihmisiä enemmän :)
Meidän koira pentuna söi kissankakkaa kissan hiekka-astiasta. "Ihanaa" kun se tuli sitten nuolemaan naamaa..
Ei sentään syö lajitovereidensa paskaa, kuten jotkut av-palstalaiset.
Tuohan on normaalia koiran käytöstä. Sitten tunti sen jälkeen lepotuolissa syliin hypätessä nuollaan omistajan naamaa =)
Meilläkin teki tuota 1-vuotiaana. 2- vuotiaana ei enää. Muutenkin murkkuikäisenä oli itsepäisempi. Ei aina totellut esim. Koirapuistosta lähtiessä ei antanut ottaa kiinni. Ehkä se pian osaa yhdistää että joutuu sen jälkeen aina pesulle. :)
Meillä ei välitä koirankakoista, mutta ihmisen ja kaikkien muiden eläinten jätökset pitäisi saada kieriä. Myös ihmisten kusi houkuttaa koiraamme. Suurinta herkkua tälle yksilölle ovat jäniksenpapanat joita se oikein yrittää puskasta metsästää.
Hyi helv. Yrrrrrjöööh :( Onneksi ei ole koiraa!
Meilläkin yksi koira syö jäniksenpapanoita. Mutta niinhän tekee jänikset itsekin, osassa papanoista on jotain -olikohan b-vitamiinia vai mitä- jonka eläin hyödyntää syömällä ne. Eivät siis ole vaarallisia eivätkä haise ja ovat kuivia :)
Koiralle tyypillistä käytöstä. Syytä en tiedä. Meillä kelpaavat piehtaroimiseen myös linnunraadot ja kalanjätökset. Haju on hirveä :(