Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HALUAN KOTI-AVIOMIEHEN

Vierailija
06.02.2022 |

Minun palkkani on riittävä elättämään meidät molemmat (1200€kk). MISSÄ ON VAPAAEHTOISESTI TYÖTTÖMÄT MIEHET?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö tuosta nolla pois?

1200€ on oikeasti vähän vaikka siihen lisäisi yhden työmarkkinatuen.

Vierailija
2/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kotiavain ja kotiaviomies kuulostavat samantyyppisiltä sanoilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös!

Olen keski-ikäinen nainen. Toisin kuin nuorempana, niin nyt minulle kelpaisi oikein mainiosti nuorempi kotiaviomies, joka täyttäisi toiveeni ja tekisi kaikki tylsät kotityöt ja minä saisin käydä töissä ja tulla valmiiseen pöytään ja siistiin kotiin. Mielelläni elättäisin, jos mies olisi nöyrä ja viriili.

Vierailija
4/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä. Tutkimusten mukaan tasa-arvoiset, siivoavat ja tiskaavat miehet saavat vähemmän nauttia piparista kuin maskuliiniset miehet. Miksi kukaan oikea mies ryhtyisi vapaaehtoisesti saamattomaksi? Mitä teet nynnyllä?

Vierailija
5/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida löytyä ahkeraa työtöntä :D

Vierailija
6/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy TE-toimistosta onko heillä sopivaa tarjolla. 

Vierailija
7/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisiko tähän kohtaan joku alapää-sutkaus?

Vierailija
8/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jo yritystä, varsinkin tuo veto, että tuloni (1.200 e/kk) riittävät elättämään molemmat.

4/5

Vierailija
9/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle myös!

Olen keski-ikäinen nainen. Toisin kuin nuorempana, niin nyt minulle kelpaisi oikein mainiosti nuorempi kotiaviomies, joka täyttäisi toiveeni ja tekisi kaikki tylsät kotityöt ja minä saisin käydä töissä ja tulla valmiiseen pöytään ja siistiin kotiin. Mielelläni elättäisin, jos mies olisi nöyrä ja viriili.

Kreikka

Vierailija
10/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle myös!

Vihreissä nuorissa on vähän miehiä mutta ovat takuulla nöyriä. Viriiliydestä en mene takuuseen, todennäköisesti vähän huonoa tuolla osastolla.

Vierailija
11/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis :) Olis ihanaa siivota ja kokata kotona ja vaimon tultua kotiin hieroa hänen jalkojaan ja antaa esim. suuseksiä

Vierailija
12/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle myös!

Vihreissä nuorissa on vähän miehiä mutta ovat takuulla nöyriä. Viriiliydestä en mene takuuseen, todennäköisesti vähän huonoa tuolla osastolla.

Feministimiehillä ei seiso

Feminist-identified men were substantially more likely to report erectile dysfunction medication use than non-feminist men

https://osf.io/preprints/socarxiv/qtnsc/

Vierailija
13/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuo 1200 € kuluu pelkästään kaljaan ja tupakkiin.

Vierailija
14/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen koti-aviomieheksi haluava. Olen just nyt työtö mutta voin tuoda yhteiseen pesään, ks koti, 4700 ansiosidonnaista ja mua kyllä kysellään töihin.

Haluaisin lapsen, ehkä kaksikin, haluisin hoitaa heitä kotona, myös työtäni voin tehdä missä vain jossa on tietokonemahdollisuus.

Miehelle TOSI vaikeaa edes hankkia lapsia ja ajatella koti- isyyttä jote provonkin keinoin kiva että haet asialle huomiota.

Aloitus varmaan jo poistettu kiellettynä mutta jos oikeasti edes kertoisin miten tätä yhteiskuntaa tuen niin melkein ansaitsisin jo kunnioitusta, mutta vihatkaa- mun lapsi ei vihaisi isäänsä (eli minua!=!!!

Vierailija
15/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, lähinnä vituttaa.

Vierailija
16/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ehkä aika vähän toi 1200e

yleensä se arvo jo pelkkänä työssäkäyvänä enmämpi kuin aiset ehkä osaa ajatella. Naisen kannattaa vaikka kertoa 1.20 oma palkkansa miehiin nähden, se naisen työpanos niin erilainen.

Voin tulla ap mutta haluan sen 1500-2000 heti käteen