Mikä on sinun fantasiatyylisi pukeutua?
Voi vielä olla yksi realistisempi ja yksi vaikka miten ylitseampuva mkl. historialliset.
Minulla realistisempi mutta silti fantasia: Charlotte York Sinkkuelämää -sarjasta (klassinen, naisellinen), jopa Blair Gossip Girlistä (preppy, tyttömäinen).
Sitten jos voisi pukeutua ihan miten huvittaa (seksikäs, luksus jne.):
Kommentit (20)
Viktoriaalinen. Eli siis sen ajan (1800-luvun) (oikesti rikkaiden) kauniit kerrokselliset leningit ja siihen liittyvät kamarineidot autttamaan pukeutumisessa.
Steampunk . Ah. Jokin siinä hivelee nautintonystyröitäni. Värimaailma erityisesti on ihana.
Moderni goottityyli on kiehtova myös T. nro 3
Vierailija kirjoitti:
Siis, jos naiset osaisivat olla tuomitsematta, niin pukeutuisin japanilaiseen koulupukuun vaikka joka päivä. N23
Täydellinen nainen! T. tuo joka laittoi linkin Levin cosplay-asuun
Prinsessa Leia tai kuparikuoriainen.
Khakinvihreä kommunistiunivormu lätsineen. Milloinkahan nää tulee taas katumuotiin?
Vierailija kirjoitti:
https://geheichous.tumblr.com/post/115580896125/me-dantelian-as-levi-ac…
Onko tuo nahkainen minihame? Jos on, niin itseluottamuksen täytyy olla huipussaan, jos tuollaisessa uskaltautuu ihmisten ilmoille. Täällä Helsingissä juntit olisi heti huutelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Viktoriaalinen. Eli siis sen ajan (1800-luvun) (oikesti rikkaiden) kauniit kerrokselliset leningit ja siihen liittyvät kamarineidot autttamaan pukeutumisessa.
Nillitän ja sanon, että se on viktoriaaNinen, mutta komppaan muuten. Kelpaisi myös 1700-luvun ihanat röyhelömekot alushameineen, ja tietenkin palvelijattaret auttamaan pukemisessa. Hiustyyliä en kyllä välittäisi renessanssin puolelta ottaa, ei peruukit kiinnosta :D Mutta jos joku tekisi omasta tukasta jonkun ihanan kampauksen, niin kelpaa.
Minä haluaisin pukeutua 1900-luvun alun kimonoihin, ne ovat oikeita taideteoksia. Myös 1200-1400 välin naistenvaatteet on kauniita.
Antiikin roomattaren, ylhäisönaisen, asu. Hiuslaiteet, meikki ja korut.
Historiallisista tyyleistä tykkään itse Edvardiaanisesta ajasta rikkaiden osalta (Titanic) sekä kreikkalainen jumalatar -tyylistä. Toki myös Elizabeth Taylor Kleopatrana! :D
Jonkun verran tykkään myös Mad Men, Marilyn Monroe, Dita Von Teese -tyylistä.
Joku värikäs afrikkalainen tyyli. En uskalla täällä mustien vaatteiden maassa ja woke-kukttuurin aikakaudella sellaisia laittaa ylleni.
Intialaiset sarit on kauniita ja mukavia.
Minä tykkään ehkä eniten keskiaikaisista puvuista, esim. "helvetinikkunamekosta", jonka alla pitkä aluspaita, ja cotehardiesta (suoralinjainen, kapeahihainen mekko), ja pitkä lanteilla roikkuva koristeellinen vyö solkineen. Ei mitään feikkejä nyörityksiä kuitenkaan. Viitta tietysti myös.
Kaikissa historiallisissa sekä fantasiapuvuissa on mielestäni ihania piirteitä.
Siis, jos naiset osaisivat olla tuomitsematta, niin pukeutuisin japanilaiseen koulupukuun vaikka joka päivä. N23