Katsoin OITNB:n 3 kauden kokonaan. Spoiler
Kuoleekohan Alex? Miksi koko kausi oli niin surkee? Koko ajan vain pyörittiin mustien ja latinoiden ympärillä jotka ei vaan kauheasti kiinnostaneet.
Miksi viimeisessä jaksossa siinä lopussa tuli niin paljon uusia vankeja? Tekikö ne siis lisää kerrossänkyjä? Piperin touhu oli aika väkisin väännetty, olisin halunnut siltä ja Alexilta rajuja seksikohtauksia. Niitä ei tainnut olla kuin yksi ja seki pliisu. Ei vittu. Alex on ihana <33
Kommentit (33)
Tätä kautta hehkutettiin etukäteen paljon mutta omasta mielestä tämä kausi oli TODELLA TYLSÄ. Oon tosi pettyny :(
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:12"]Katsoin viikonloppuna koko kolmoskauden. Pakko myöntää, että pettymys on melko suuri. Odotin nikn paljon enemmän tältä kaudelta trailerien perusteella ja luulin oikeasti että Piper + Alex + Stella kuvio olisi ollut jännän eroottissävytteinen. Ja pyh. Mitään ollut.
mihin jäi myös ne kaikki aiemmilta kausilta tutut seksikohtaukset??
[/quote]
Tää kausi oli sellainen et olis voinu jo melkein muksujen kanssa katella, oli sen verran kevyttä katseltavaa. Mä olisin kaivannut enemmän väkivaltaa ja seksiä, vähän romantiikkaakin. Nyt kaikki oli vaan outoa ja pliisua.
Mua häiritsi kun lähes kaikilla oli suorat vitivalkoiset hampaat.
En voi sietää Piperiä! Se seisookin kuin lapsi.
Ärsytti kun keskityttiin niin paljon noihin mustiin yms. Aloin tykkäämään Pennsatuckysta ihan sairaana. :) ei ollut kolmas kausi mitään verrattuna kakkoseen ja ykköseen. Seksikohtauksetkin oli ihan paskoja.
Se päätösjakso oli ihan hämärä. Loppu oli huono eikä cliffhangereita tehty edes jännittävästi, kun ne jäi johonkin keskelle jaksoa eikä jakson loppuun :D
Kuka se mies on joka tuli lopuksi Alexin luo?
Miksi tää keskustelu tyrehtyy koko ajan? Eikö mammat kato tätä?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:04"]Kuka se mies on joka tuli lopuksi Alexin luo?
[/quote]
Se oli sen huumekuninkaan apupoika
Piper oli eka kaudella hyvä hahmo, jo kakkoskaudella alkoi ärsyttää ja nyt vielä enemmän. Onneksi ei ollut keskipisteenä. Alex on täysin turha hahmo ja ärsyttävä. Kemiat ei pelaa yhtään Piperin ja Alexin välillä, lesbokohtaukset hyvin vaivaannuttavia.
Minäkin aloin tykätä Pensatuckystä, vaikka aluksi oli tosi ärsyttävä. Latinot kiinnostaa eniten, mustista se crazy eyes on ärsyttävä.
Vähän turhan laahaava oli 3.kausi. Ei oikein tapahtunut mitään.
Katsoin viikonloppuna koko kolmoskauden. Pakko myöntää, että pettymys on melko suuri. Odotin nikn paljon enemmän tältä kaudelta trailerien perusteella ja luulin oikeasti että Piper + Alex + Stella kuvio olisi ollut jännän eroottissävytteinen. Ja pyh. Mitään ollut.
mihin jäi myös ne kaikki aiemmilta kausilta tutut seksikohtaukset??
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:58"]Se lahkojuttu oli booooooring. Mihinköhän Dayan lapsen isukki katos yhtäkkiä
[/quote]
Mä toivon että palaa vielä takaisin. Ja ihanaa että se oli sit tyttö kun syntyi!
[/quote]
Mäkin toivon, että tulee takaisin ja saa olla tytölleen isä