Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torin myyjä myi varaamani tuotteen toiselle ilmoittamatta minulle

Vierailija
06.02.2022 |

Olin ostamassa tuotetta Torin kautta ja sanoin, että voisin tulla hakemaan sen noin kolmen tunnin kuluttua, koska puolisoni on töissä enkä saa autoa sitä ennen.
Lopulta kun menin paikalle, niin myyjä ilmoittaa myyneensä tuotteen tunti sitten nopeammalle hakijalle. Minulle ei ilmoittanut tästä mitään ja turhaan tein reissun.
Miten hitossa tuollaisia vajupää-ihmisiä on edes olemassa. Olisi luullut evoluution jo karsineen pois.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" tarjoan 5e, ai ei käy-no aina pitää koittaa heh heh". No ei v** tartte jos tavara jo yli puolet halvempi mitä muut samasta pyytää.

Itse en myy tinkijöille mitään.

Jos myyn pilkkahinnalla jotain ja kehtaa vielä siitäkin tinkiä, niin olen joskus lisännyt tinkimänsä hinnan tuotteen hintaan. Siis jos puhutaan joistakin euroista.

Vierailija
62/63 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei Torissa voi myydä niin halvalla, ettei joku tarjoaisi siitä puolta hintaa. Minä ainakin lopetan kaupanteon tarjoan kanssa siihen, jos ei mene kaupaksi niin huilatkoon muutaman kuukauden ja yritetään sitten taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoitat jotakin annettavaksi niin hyvin todennäköisesti joku yrittää tinkiä kaupan päälle kuljetuksen kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi