Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa eilen kaupassa hitaalla käyvää väkeä

Vierailija
06.02.2022 |

Kassalla oli molemmissa kaukaloissa asiakas pakkaamassa ja minun tavaratkin siinä jo maksettu mutta ei saatu eteenpäin, kun nämä kaksi pakkasivat ihan todella vetelästi siinä tavaroitaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on todella jännää!

Vierailija
2/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne niitä mielenosoittajia hakemassa evästä ja olivat vähän huonossa hapessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat. Mä aina pakkaan nopeasti. En jää siihen nysväämään.

Vierailija
4/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi aina olla kiire? Käyttäkää itsepalvelukassoja tai tilatkaa tavarat kotiin, jos ette kestä toisia ihmisiä.

Vierailija
5/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän kassin kaukalon alkuun ja pakkaan sen samalla kun kassahenkilö piipittekee ne koneelle. Parhaimmillaan hän heittää ne kassiin, ja maksun jälkeen lähden pois.

Vierailija
6/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaalla käyt itsekin, kun eilisiä ihmettelyitä tänne kirjoittelet. 

Vierailija
7/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä eroa pakkaako nopeasti. Vai sitten hitaasti ja mulkoilee välillä muita asiakkaita. Mitä mieltä on kassatyöntekijät tästä?

Vierailija
8/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sun housuissa hiertää?

Vierailija
9/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on näitä, jotka pakkaavat toooosi hitaasti. Vaihdellaan ostosten järjestystä ja kytätään välillä puhelinta. Yleensä ovat keski-ikäisiä naisia.

Vierailija
10/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyillä paikkakunnilla on tosi retardia menoo

Vierailija
11/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt korona-aikaan oppinut sietämään tuota, mutta olen kohdannut kahta ihmistyyppiä, jotka saavat vielä minut turhautumaan. Ensimäinen on sellainen, joka ostoksensa kassan läpi kaukaloon, maksaa kyllä sujuvasti, mutta poistuu jonnekin soittamaan puhelua tai jotain muuta asiaa hoitamaan aikomattakaan pakata ostoksiaan vielä. Toisinaan noutaa kaupan toiselta puolelta jonkun unohtuneen tuotteen. Tätä tyyppiä onneksi tapaa todella harvoin.

Toinen tyyppi alkaa pakkaamaan kyllä, mutta joko kärryynsä tai kassiinsa pakatessaan seisoo kaukalon vieressä, ei päässä. Jos itsellä on vähän ostoksia ja pakkaajalla paljon, hänen ohittamisensa on toisinaan hankalaa tai jopa mahdotonta.

Vierailija
12/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reppu, johon pakkaan ostokseni, ja joudun vähän miettimään, miten saan ne parhaiten mahtumaan. Sori siitä. Joskus vaihdan tavaroitten järjestystä tilan riittämiseksi. Sori siitäkin. Siirryn kyllä usein pois järjestelemään repun sisältöä, en aina, koska ihan samalla tavalla olen ostokseni maksanut. Jos jonkun pää on niin kireällä, ettei siedä kuin hädin tuskin itseään, niin se on voi voi, vika on varmasti muualla kuin siinä hitaasti pakkaavassa keski-ikäisessä naisessa.

Vierailija
13/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sun housuissa hiertää?

Varmaan sama kuin sullakin. 

Vierailija
14/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ollut röböttämässä perjantaina ja kaupassa eilen kauhee rape päällä.

Vierailija
15/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä eroa pakkaako nopeasti. Vai sitten hitaasti ja mulkoilee välillä muita asiakkaita. Mitä mieltä on kassatyöntekijät tästä?

MÄ pakkaan hitaasti. Mulla on tietynkokoinen kassi ja kannan tavarat kassi olkapäällä. Pakko pakata kunnolla jotta ei pistä eikä paina kantaessa.

Kärvistele siellä vaan tai joo,tilaa kotiin!

Vierailija
16/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahimmat nysvääjät alkavat syödä siinä samalla jäätelöä. SIIS MIKSI SIINÄ PITÄÄ ALKAA SYÖDÄ JÄÄTELÖÄ??

Vierailija
17/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen jäi joku nainen kärryineen siihen tukkeeksi, että olisin päässyt omalle puolelleni pakkaamaan. Sanoin ensimmäisen kerran "anteeksi" ja yritin päästä ohi, ei vaikutusta... Sitten sanoin toisen kerran, että "anteeksi, voisitko vähän siirtää niitä kärryjä, että pääsen omalle puolelleni". Mulkaisi vihaisesti ja siirsi kärryjään ihan vähän ja tönäisin sitten hänen kärryjään pois tieltä. En tiedä mikä häntä vaivasi ja jono kasvoi takana.

Vierailija
18/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen jäi joku nainen kärryineen siihen tukkeeksi, että olisin päässyt omalle puolelleni pakkaamaan. Sanoin ensimmäisen kerran "anteeksi" ja yritin päästä ohi, ei vaikutusta... Sitten sanoin toisen kerran, että "anteeksi, voisitko vähän siirtää niitä kärryjä, että pääsen omalle puolelleni". Mulkaisi vihaisesti ja siirsi kärryjään ihan vähän ja tönäisin sitten hänen kärryjään pois tieltä. En tiedä mikä häntä vaivasi ja jono kasvoi takana.

Hänellä oli mielenosoitus siinä menossa.

Vierailija
19/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siirry minnekään, ennen kuin hallitus on kaatunut!

Vierailija
20/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Odotin oikein, että olisi alkanut jotain möykkäämään, mutta ei. Mulkoili vaan vihaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän