Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa eilen kaupassa hitaalla käyvää väkeä

Vierailija
06.02.2022 |

Kassalla oli molemmissa kaukaloissa asiakas pakkaamassa ja minun tavaratkin siinä jo maksettu mutta ei saatu eteenpäin, kun nämä kaksi pakkasivat ihan todella vetelästi siinä tavaroitaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on ne tyypit, jotka tulee pahimpaan ruuhka-aikaan koko perheen voimin. Siinä vaiheessa, kun päästään pakkaamaan, niin (useimmiten) nainen pakkaa samalla, kun juttelee kännykässä. Mies seisoo kärryjen kanssa tukkeena, ettei seuraava asiakas pääse pakkaamaan tavaroitaan ja lapsi/ lapset istuu siinä toisen asiakkaan pakkauspuolella. Kehenkään tyypeistä ei tee mitään vaikutusta, kun seuraava pakkaaja yrittää nöyrästi anteeksipyydellen ohittaa naisen, päästä läpi pienestä aukosta, joka on jäänyt kärryjen väliin ja häätää lapsia muualle.

Vierailija
22/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nakkaan ostokset takaisin kärryyn, auto paikoitushallissa, takakontissa pari isoa kestokassia.

Viileässä kiva pakkailla tavarat kaikessa rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa suomalaisista käy hitaalla. Jäädän rullaportaiden eteen seisomaan (”ai tuleeko sieltä joku mun takaakin”.!) otetaan maksukortti esille vasta kun pitäisi maksaa (sen voi ottaa esille jonossa valmiiksi). Suomalaisen erottaa lentokentälläkin kun ne seisoo suu auki ja ihmettelee tyhmän näköisinä reppu selässään. Tämän takia käytän itsepalvelukassoja, en vaan jaksa noita hitaalla kulkevia.

Vierailija
24/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jotkut on hirmu hitaita kassalla. Ihme että jossain edes voi tehdä noin, meiidän kaupassa ei ole vieläkään palautettu niitä välikapuloita vaan pitää odottaa kun edellinen on maksanut.

Enpä usko, että tuolla on koronaan vaikutusta, vaan ihmisten ihmispelkoon lähinnä, ja määräilynhaluun liittyy.,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän