Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa naapureiden rumat, sotkuiset pihat!

Vierailija
15.06.2015 |

eivät viitsi mitään laittaa, edes numrmikkoa leikata. Kannattais vsrmaan muuttaa kerrostaloon, jos ei ole aikaa tai halua pitää pihoja edes joten kuten siisteinä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä höpeisin, jos omani olisi hoitamaton paskakasa!

Vierailija
22/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei ole täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapureiden pihat ottaisi noin paljon päähän niin kaivaisin ne hiekat sieltä toosasta ja hankkisin oman elämän.

Vierailija
24/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:46"]eivät viitsi mitään laittaa, edes numrmikkoa leikata. Kannattais vsrmaan muuttaa kerrostaloon, jos ei ole aikaa tai halua pitää pihoja edes joten kuten siisteinä.
[/quote]
Sinunkin kannattaisi muuttaa kerrostaloon. Olisi paljon enemmän kytättävää, saisit vähän sisältöä elämään

Vierailija
25/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kaverit aina kauhistelee meidän naapureiden pihoja ja ihailee omaamme. Ei ihme, ettei naapurit ole koskaan edes ulkona, koska eivät kehtaa näyttää naamaansa.

Vierailija
26/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kysymässä naapurilta saatko leikata heidän ruohonsa. Broblem solved!

Vierailija
27/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä muuttaisin kerrostaloon? Tykkään tehdä pihatöitä ja laitella kaikkea kaunista. Mulla on hyvä maku ja rahaa sijoittaa pihaani.

Vierailija
28/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske rajalle korkea aita! Näköeste.

Vierailija
29/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heti valittajassa vika, ihan outoo ihmisten suhtautuminen niihin, jotka haluavat laittaa pihaa ja nähdä siellä jotain kaunista.

Vierailija
30/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole sama maku ja siisteyskäsitys. Laitettukin piha voi tyyliltään poiketa kovasti omasta mausta. 

Oman naapurini piha on koirien mylläämä tanner, jossa on pari ruohotupasta ja rikkaruohoa siellä täällä. Omahan on pihansa ja asiansa. Itsekään en aina ehdi ruohoa trimmata ajoissa, joten voin olla siinä mielessä rauhassa, että valituksia ei ole varaa esittää sieltä suunnasta. 

Jos minulla on pahoja työkiireitä yhtenä tai kahtena kesänä, en todellakaan siitä syystä muuta kodistani kerrostaloon. 

Vierailija
31/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:49"]

Mä höpeisin, jos omani olisi hoitamaton paskakasa!

[/quote]

Voihan se naapuri hävetä, vai onko sanonut ettei hävetä. Se häpeä ei kuitenkaan muuta sitä pihaa siistiksi. 

Vierailija
32/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä mennä ystävällisesti kysymään, saisitko toteuttaa siisti piha -pakkomiellettäsi heidänkin tontillaan?

Vierailija
33/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa av-mammoista on kerrostalosta tai omaavat sen huonosti hoidetun ruman pihan

quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:58"]

Miksi heti valittajassa vika, ihan outoo ihmisten suhtautuminen niihin, jotka haluavat laittaa pihaa ja nähdä siellä jotain kaunista.

[/quote]

Vierailija
34/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:55"]Miksi mä muuttaisin kerrostaloon? Tykkään tehdä pihatöitä ja laitella kaikkea kaunista. Mulla on hyvä maku ja rahaa sijoittaa pihaani.
[/quote] kuva kiitos niin katsotaan sitä sinun kaunista pihaa. Ehkä muutkin innostuu pihanlaitosta

Vierailija
35/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli asut huonolla alueella, kyllä täällä päin on todella siistit pihat, kai käyttävät suunnittelijaa kun on niin symmetriset vielä

Vierailija
36/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pihaa saa mennä ihan vapaasti laittamaan. Valitettavasti se ei ole työlistallani ensimmäisenä eikä edes toisena. Ehkä jossain vaiheessa pääsen pihaan asti. 

Oletteko muuten huomanneet, että monissa kalliissa taloissa on hankittu pihalle kalliit huonekalut ja systeemit, mutta koskaan pihalla ei näy ketään nauttimassa pihasta. Koska ollaan joko hankkimassa lisää rahaa, mökkeilemässä, purjehtimassa, ulkomailla jne. Sen sijaan niissä vaatimattomammissa pihoissa näkee paljon useammin asukkaita puuhastelemassa tai vaan nauttimassa ulkoilmasta. 

Vierailija
37/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piha on todella kamala esim. jätettä täynnä, kaupunki puuttuu asiaan jos ilmoitat siitä.

Vierailija
38/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihan laittamiseen tarvitaan aikaa ja rahaa ja kolmen pienen lapsen äitinä minulla ei ole kumpaakaan.

Vierailija
39/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:10"]

Jos piha on todella kamala esim. jätettä täynnä, kaupunki puuttuu asiaan jos ilmoitat siitä.

[/quote]

Ei ainakaan Espoossa puutu, vaikka on ilmoitettu monta kertaa. Jäte ei näy tielle, mutta näkyy toisten pihoille. 

Vierailija
40/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä teimmekin ilmoituksen ja saimme vihat päällemme

quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:10"]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan