Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä hiustenpesuvälin pidentämiseen?

Vierailija
06.02.2022 |

Olen nyt yrittänyt vuoden alusta pestä hiukset vain kerran viikossa entisen päivittäisen pesun sijaan ja päänahka on ihan karmeassa kunnossa :( Näppylöitä, kutinaa ja hilsettä, ja koko päänahka on omituisen kipeä ja arka. Milloin tapahtuu se mystinen tottuminen?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua

Vierailija
2/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pesisit vaikka kolmesti viikossa? Sitten pidentäisit pesuväliä nähdäksesi toimiiko se. Kaikkien hiuspohjalle/hiuslaadulle kerran viikossa ei riitä vaan vaatii useamman pesukerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva shampoolla?

Vierailija
4/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rasvoittuva päänahka, keinot on vähissä.

Pesin ennen joka päivä.

Nykyään pesen joka toinen päivä niin, että ensin pesen hiukset shampoolla ja huuhtelen.

Sen jälkeen pesen päänahkan shampoolla ja huuhtelen.

Pysyvät puhtaamman näköisinä pitempään.

Vierailija
5/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese seuraavan kerran pääsiäisenä ja sitten juhannuksena. Sen jälkeen kerran viikossa tuntuu varmasti ihan hyvältä.

Vierailija
6/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinkymmenen vuoden kuluessa useimmilla. 

Vierailija
7/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sinun ihosi on? Jos hierot sormella ihoa otalta ihan hiusrajasta, niin tuntuuko rasvaiselle? Ihan samaa ihoa siellä hiusten seassa on, joten jos iholaatusi on rasvainen, ei hiusten pesuvälin pidentäminen onnistu. Kurja juttu, mutta päänahan kiusaaminen kannattaa lopettaa.

Vierailija
8/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahan kuorintaki vois olla hyvä

Vierailija
9/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Föönaamalla hiukset kuivaksi saan pidennettyä pesuvälin joka toiseen päivään, muuten rasvoittuu päivässä. Föönaus tuo vähän ilmavuutta hiuksiin eikä ne litisty päänahkaan niin pahasti. Oon vaan tosi laiska siinä. Kadehdin naisia jotka jaksaa nähdä vaivaa hiustensa eteen. Mä olen pese ja pidä ponnarilla -tyyppi. Myös vaalennuskäsittely/raidat vähentää pesutarvetta. Mulla täysin käsittelemätön hius rasvoittuu nopeimmin.

En ole koskaan ymmärtänyt näitä jotka pystyy pesemään hiukset vain kerran viikossa. Itse hikoilen urheillessakin pään niin märäksi, että ällöttäisi jättää hiukset pesemättä.

Vierailija
10/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hiustenlähtöön mitään hyviä tuote kokemuksia

Vierailija
11/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen sinun ihosi on? Jos hierot sormella ihoa otalta ihan hiusrajasta, niin tuntuuko rasvaiselle? Ihan samaa ihoa siellä hiusten seassa on, joten jos iholaatusi on rasvainen, ei hiusten pesuvälin pidentäminen onnistu. Kurja juttu, mutta päänahan kiusaaminen kannattaa lopettaa.

Rasvoittuva on, mutta tietääkseni päänahan voi opettaa vähemmille pesuille.

Ap

Vierailija
12/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvenna sitä pesuväliä hitaasti, aloita pesemällä joka toinen päivä. Kannattaa katsella sopivaa shampootakin.

Ja tuosta föönaamisvinkistä, se ei sovi kaikille. Itse joudun pesemään hiukset seuraavana päivänä, jos föönaan ne, ne näyttävät niin rasvaiselta. Parhaassa kunnossa hiukset pysyvät silloin, kun annan niiden kuivua itsekseen pesun jälkeen.

Vierailija
13/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvoittuva on, mutta tietääkseni päänahan voi opettaa vähemmille pesuille.

Ap

Niin on minullakin, mutta sori, ei onnistu tuossa tapauksessa. Olen itse taistellut hiusten rasvoittumisen kanssa 40 vuotta eikä pesuvälin pidentäminen onnistu. Minulla ainoa toimiva keino on ollut permanentti, sillä saa hiukset irti päänahasta. Päänahka rasvoittuu silti entiseen malliin.

Vierailija
14/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin kans ennen joka päivä, nykyään joka toinen päivä, mutta pakko kyllä föönata ja laittaa volyymi suihketta,muuten on kyl seuraavana päivänä ihan rasva litti

Vierailija
15/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllästyn mun hiuksiin ja jokapäiväseen laittamiseen ja pesemiseen niin ajelin ne pois

Vierailija
16/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanut pestä kasvot vaan kerran viikossa! Kätevää.

Vierailija
17/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti viikossa pesu ja 1-2 pv ennen pesua kuivashapoota on toiminut ihan hyvin rasvoittuville hiuksille ja päänahalle. Liian harvasta pesuvälistä saattaa tulla joillekin hilsettä. En tiedä, onko ruokavaliolla vaikutusta.

Vierailija
18/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä täytyy pidentää? Pese silloin kun tuntuu ja näyttää likaiselta.

Vierailija
19/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivashampoo. Sillä saan venytettyä pesua jopa päiviä eteenpäin.

Vierailija
20/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä täytyy pidentää? Pese silloin kun tuntuu ja näyttää likaiselta.

Esim. itse en ehdi pestä hiuksia kuin 2 x viikossa. Hiusten pesu ja kuivaus vie aina vähintään sen tunnin, jos käyttää fööniä. Vuorotyö, lapsiperhearki, kotityöt, pitkät työpäivät, jne. Ei jää aikaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi