Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä hiustenpesuvälin pidentämiseen?

Vierailija
06.02.2022 |

Olen nyt yrittänyt vuoden alusta pestä hiukset vain kerran viikossa entisen päivittäisen pesun sijaan ja päänahka on ihan karmeassa kunnossa :( Näppylöitä, kutinaa ja hilsettä, ja koko päänahka on omituisen kipeä ja arka. Milloin tapahtuu se mystinen tottuminen?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivashampoo. Sillä saan venytettyä pesua jopa päiviä eteenpäin.

Tämä vasta onkin myrkkyä hiuspohjalle.

Vierailija
22/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä täytyy pidentää? Pese silloin kun tuntuu ja näyttää likaiselta.

Päivittäinen pesu ei ole hyväksi hiuspohjalle ja kuluttaa hiuksia. Jos haluaa pitää pitkät hiukset, niin ei voi pestä usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja liiallinen pesu vaan kiihdyttää rasvoittumista.

Vierailija
24/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käyttänyt 3 vuotta melkein päivittäin hieroen päänahkaani ja hiukset on hyvässä kunnossa, kasvavat pituutta ja päänahka ei kutise tms.

Vierailija
25/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhassoul-savi tai muu kuoriva voi auttaa.

Itelläni näin. Jos olen erehtynyt pesemään liian hoitavalla, menee kyllä muutama vko, ennen kuin savipesu alkaa taas tepsiä.

Joku marketin halpa hilseshampoo tuntui myös tepsivän - mut ei kovin monta pesua peräkkäin, ettei ärsytä sitten.

Vaalea raidoitus tosiaan minullakin auttaa aina vähän.

Vierailija
26/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. itse en ehdi pestä hiuksia kuin 2 x viikossa. Hiusten pesu ja kuivaus vie aina vähintään sen tunnin, jos käyttää fööniä. Vuorotyö, lapsiperhearki, kotityöt, pitkät työpäivät, jne. Ei jää aikaa!

Haisuli

Vierailija
27/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedenkäyttö kuulemma edistää ilmastonmuutosta. Maapallo ei ansaitse kärsiä hiusten turhamaisen ulkonäön takia. :)

Vierailija
28/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. itse en ehdi pestä hiuksia kuin 2 x viikossa. Hiusten pesu ja kuivaus vie aina vähintään sen tunnin, jos käyttää fööniä. Vuorotyö, lapsiperhearki, kotityöt, pitkät työpäivät, jne. Ei jää aikaa!

Haisuli

No ei mun hiukset kyllä haise... Ja ota se nenä pois ihmisten takaraivoista, niin ei tarvitse haistella muiden hiuksia.

Vierailija
29/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käyttänyt 3 vuotta melkein päivittäin hieroen päänahkaani ja hiukset on hyvässä kunnossa, kasvavat pituutta ja päänahka ei kutise tms.

Sinun päänahkasi sitten ei ole moksiskaan kuivashampoosta. Ei sen takia pidä tehdä oletusta, että kaikkien päänahka tykkää. Omani ei tykkäisi ollenkaan. T. Eri

Vierailija
30/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

....jatkan....ja urtekramilla ollut kiva rhassoulsavishampoo.

Muitakin merkkejä on.

Vierailija
31/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisuli

Suihkussahan voi käydä vaikkei hiuksia pesiskään

Vierailija
32/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikkoa olen koittanut, mutta hiukset oli ihan paskaset ja päänahkaa kutitti kuin olisi ollut täitä sekä hilsettä tippui solkenaan. Ei toiminut. 

2 kertaa viikossa on mulle toimiva. Saa hiukset levähtää, mutta kuitenkin niin ettei hiukset ja päänahka ole ihan liassa. 

Vierailija
33/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon pesuväli on liian pitkä. Etenkään et kertaheitolla voi päivittäisestä vaihtaa viikoittaiseen.

Ala pestä joka toinen päivä ja harvenna myöhemmin siitä.

Päänahkasi kaipaa kosteutta. Kun se on kosteutettu, se ei tuuttaa rasvaa niin raivolla ulos. Nyt se yrittää itse kosteuttaa itseään.

Vierailija
34/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei muutu ikinä. Se on pestävä kun hiusjuuri on likainen/rasvainen. Vaikka sitten joka päivä. Tiedän omasta kokemuksesta.

Vierailija
35/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön biotiiniä ja vitamiinejä mikkä on tarkoitettu iholle ja hiuksille, iholle ne kyllä on auttanu, ei oo niinkän rasvainen ku ennen,ja luulen niin että samalla hiuspohjan rasvoittuminenki on vähentyny,onhan se niinku samaa ihoo kasvot ja päänahka

Vierailija
36/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans hiukset rasvoittuneet nopeasti teini-iästä lähtien. Mikään ei ole auttanut, ei shampoot, hiuspohjaan hierottavat nesteet, pesuvälin pidentäminen, ruokavalio jne. Pakko pestä joka päivä.

Vierailija
37/39 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese ihan vedellä, mutta useammin? Laita päänahkaan aaloe-geeliä (puhdasta pelkkää aaloeta)

Vierailija
38/39 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisuli

Suihkussahan voi käydä vaikkei hiuksia pesiskään

Ei auta likaisiin hiuksiin..

Vierailija
39/39 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pahaakin hilsettä? kutiaako päänahka? Jos pahenee, niin osta ketokonazol shampoota apteekista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme