Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt Villa Angelicasta on juttu Hesarissa! Loistavaa! Voiko joku kopsata jutun tänne?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on tuossa kaupungilla vuokralla, niin kyllähän se pihan hiekotus varmaan kuuluu kaupungille eikä vuokralaiselle? Eikö kaupunki hoida vastuitaan?

Vierailija
42/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei voi,osta omasi ihan itse!

Kopipastaat nyt sen vain tänne? Oletko köyhä?

Ja sinä olet niitä joiden pitäisi saada kaikki ilmaiseksi, etkä ymmärrä että tämänkin jutun tekee ihmiset, joiden on tarkoitus saada palkkaa tekemästään työstä.

Hesari saa niin paljon avustuksia yhteiskunnalta, että turha teidän on täällä huutaa.

Kerro toki lisää, mitä avustuksia yhteiskunta antaa suuryrityksille (Sanoma Oyj tässä tapauksessa)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet niitä joiden pitäisi saada kaikki ilmaiseksi, etkä ymmärrä että tämänkin jutun tekee ihmiset, joiden on tarkoitus saada palkkaa tekemästään työstä.

Näköishesari on ilmaiseksi luettavissa täältä

https://nakoislehti.hs.fi/f33ed3cb-01fe-459e-a4ec-e2e1903cd8ec/1

Vierailija
44/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköishesari on ilmaiseksi luettavissa täältä

https://nakoislehti.hs.fi/f33ed3cb-01fe-459e-a4ec-e2e1903cd8ec/1

Niinpä. Tämä on nyt kolmas kerta, kun asia kerrotaan ketjussa. Ihmiset käyvät hitaalla.

Vierailija
45/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on tuossa kaupungilla vuokralla, niin kyllähän se pihan hiekotus varmaan kuuluu kaupungille eikä vuokralaiselle? Eikö kaupunki hoida vastuitaan?

Ei kuulu tontin piha kaupungille vaan vuokralaiselle

Vierailija
46/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän lehti on luettavissa ilmaiseksi:

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008592824.html

Kiitos suuresti, kävin lukemassa.

Mutta loppuuko juttu oikeasti siihen, kun kerrotaan, että naisen mies kuoli Namibiassa viime vuonna? Mielestäni juttu jää tyngäksi.

Aiheesta olisi mielestäni saanut herkullisemman jutun. ap

Samaa ihmettelin.

Olisi nyt toimittaja edes selvittänyt, mitä yläkerrassa on 😁

Vierailija
47/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän lehti on luettavissa ilmaiseksi:

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008592824.html

Kiitos suuresti, kävin lukemassa.

Mutta loppuuko juttu oikeasti siihen, kun kerrotaan, että naisen mies kuoli Namibiassa viime vuonna? Mielestäni juttu jää tyngäksi.

Aiheesta olisi mielestäni saanut herkullisemman jutun. ap

Samaa ihmettelin.

Olisi nyt toimittaja edes selvittänyt, mitä yläkerrassa on 😁

Nyt kun tiedetään, että naiselta saa haastattelun, jonkun muun lehden toimittaja voisi käydä tekemässä perusteellisemman haastattelun, jossa käsitellään näitä asioita, jotka ovat Hesarissa jääneet käsittelemättä.

Vierailija
48/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toimittaja saa erikoisnuoleskelukohtelun ja tämä ihailee tylyä ja ilkeää emäntää

Veikkaan että voimat ei riitä hommaan mutta vuokra monisataneliöisestä huvilasta on niin paljon että ei eläkeläisellä ole varaa olla vain eläkkeellä

Olisi pitänyt ymmärtää luopua ajoissa

Vierailija
49/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku halkaisee kallonsa hänen hoitamattomalla pihalla niin rouva on vastuussa oikeuden edessä

Tontin vuokralainen on vastuussa tontin hoidosta

Vierailija
50/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt joskus tuolla treffeillä. Ihana paikka oli silloin, mutta muistan sen jotenkin pitsisenä ja valkoisena, en tuollaisena värikkäänä. Mutta se suhdekin loppui jo 1992, eli olen käynyt vissiin ennen tuota Grazynaa (mikä nimi!). Oliko niillä Käsityön ystävilläkin kahvila tuolla?

Vierailija
51/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puret omaan jalkaasi kun niin teet,maksat lehdestä ja jaat ilmaiseksi. Teetkö niin maksu-telkkarin kanssa myös,tai auton,tai minkä tahansa.

Ei sillä ole köyhyyden kanssa mitään tekemistä.

Köyhä sinä olet, kaikki sen huomaa. Vain köyhät riehuu tolla tavalla raha-asioista.

Vierailija
52/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku MINÄMINÄMINÄ ja minun erityisyyteni!!! Vaadin vegaanista/gluteenitonta/maidotonta/vhh:ta ym ym ym. 🤣😂😅

Nämä vaajakkiämmät voivat käydä Espresso housessa joka on luotu heille!

Meilahden kahvila on ihana.

Vierailija
53/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jäi sellainen mielikuva, että rouva on tuolla loukussa. Pystyy juuri itsensä elättämään, mutta ei enää tuossa iässä riitä voimat kaikkeen. Sitten se purkautuu töykeytenä. Naisen pitäisi saada apuja ja päästä eläkkeelle.

Vierailija
54/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä söisi tuon emännän leipomuksia, saatikka maksaisi niitä hirveitä hintoja. Kun katsoo tuota huonetta, missä eukko on kuvattu, niin epäilenpä, että hygienian taso keittiön puolella on lievästi sanottuna puutteellinen.

Uskaltaisitko kysyä hygieniapassia?

Vierailija
55/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän jäi sellainen mielikuva, että rouva on tuolla loukussa. Pystyy juuri itsensä elättämään, mutta ei enää tuossa iässä riitä voimat kaikkeen. Sitten se purkautuu töykeytenä. Naisen pitäisi saada apuja ja päästä eläkkeelle.

Onkohan hän vielä Puolan kansalainen?

Vierailija
56/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puret omaan jalkaasi kun niin teet,maksat lehdestä ja jaat ilmaiseksi. Teetkö niin maksu-telkkarin kanssa myös,tai auton,tai minkä tahansa.

Köyhä sinä olet, kaikki sen huomaa. Vain köyhät riehuu tolla tavalla raha-asioista.

EN mä mistään köyhyydestä sitä huuda,vaan siitä että SUN pitää saada lokkeilemalla ILMAISEKSI mitä haluat ja me muut se sitten maksetaan!

Taidat olla työtön.

Vierailija
57/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä näyttää kirpputorilta tuo kahvila. Ei millään tavalla viihtyisältä tai tunnelmalliselta.

Vierailija
58/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää te h u o r a t vaan trikoissa persettä esittelemään Espresso houseen ja syökää siellä sensijaan pakasteesta sulatettu kuppikakku 🤣

Vierailija
59/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä rouva vanhan kansan ihmisenä katsoo miten ihminen on pukeutunut. Ja kun te vosut tulette paikalle Kuomissa ja heijastinvaljaissa tai trikoissa ja dr Martenseissa, saatte sen mukaista palvelua.

Vierailija
60/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN mä mistään köyhyydestä sitä huuda,vaan siitä että SUN pitää saada lokkeilemalla ILMAISEKSI mitä haluat ja me muut se sitten maksetaan!

Taidat olla työtön.

Jep, olet köyhä ja kouluttamaton. En ole työtön. Edelleen, vain ihminen jolla on pahasti resursseista pulaa hermostuu jakamisesta noin paljon etenkin silloin, jos jakaminen ei vie itseltä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi